TurboPrinsessen:-) Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 ...etter maten! Blir alltid så veldig mett! Sier hvert år jeg skal spise litt mindre, men likevel triller jeg fra bordet... hehe.... Ja...skal spise en pinne mindre I ÅR! :-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Er det pinnekjøtt dere spiser? Det spiser man vel nesten alltid form mye av. Men det er bedre det enn hos svigerforeldrene mine, der er det ribbe, kan ikke fordra ribbe. Da blir man ikke for mett for å si det på den måten.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Ja, pinnekjøtt må det være på julaften.. ellers blir det ikke jul:-) Heldigvis spiser svigers pinnekjøtt også, så blir ikke noe problem når vi skal være der neste år... men kunne tenkt meg å ikke bli så veldig mett da.... hehe..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Å jeg er omvendt, de siste årene at jeg har lært meg å like pinnekjøtt,synes det er godt,men spiser meg ikke propp mett på det... men ribbe, familieribbe,med masse rent fint kjøtt og skikkelig god sprø svor, og poteter med masse brun saus laget av ribbekrafta, nam.. det er godt det.... men i år blir vi på Tenerife, tror hva jeg skal spise meg propp mett på da ?
Blue Lady Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 HVER bidige jul sier jeg høt og tydeig at neste år skal jeg IKKE spise på smasse.. hehe har aldri husket det løftet... Elsker pinnekjøtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå