Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Føler meg litt slem som spør, men hva har skjedd med barna dine? Har fått med meg at dere har ett englebarn. leste nå i ett innlegg at du kjemper for ditt 3 barn og at nr 2 er syk. fikk helt vondt i magen da jeg leste det. Har selv opplevd å kjempe for mitt syke barn. var sikker på han kom til å dø, og reddselen jeg følte da var grusom. følte meg så hjelpesløs og liten. vi var heldige og sønnen min ble frisk. du "kjenner" meg ikke her inne. vil likevel si at jeg tenker på deg. har lest masser av dine innlegg og du virker som en super kvinne. håper du og dine klarer å kose dere sammen i julen. klem
Cat.68 Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Vi har jo som kjent mistet en liten gutt og smerten over det vil nok aldrig gå helt over. Likvel var det et mirakel da vår datter kom til verlden året etter. Hennes 3 første mnd måtte vi desverre tilbringe på sykehus og under den perioden fikk hun 3 dødlige diagnoser og mange ganger visste vi ikke om vi fikk beholde henne. Heldigvis var det ikke noen av disse men hun hadde et virus som angrep leveren hennes og måtte behandles med cellegift for å bli frisk. Dette satte henne veldig ut og hun har slitt mye med senvirkinger av dette. Hun er under kontinuerlig oppfølgeing av barnelege på sykehuset, men heldigvis ser det nå ut som om at de kan "friskskrive henne helt" Jeg har også en 19 år gammel sønn som havnet under klørne på dopet og vi kjemper tappert for å hjelpe ham ut av det helvete han har trasslet seg inn i. Han vil så inderlig gjerne ut av det ,men sliter med avhengigheten. Han er blitt tilbudt langtidsbehandling i Mars og vårt håp er nå å klare å holde han i live lenge nok til at han får proffesjonell hjelp. Ingenting av dette fortjener vi og det er ille at noen klarer å gulpe ur seg slikt, uansett om det bare er for å få frem en reaksjon. Annie har prøvd lenge nå å såre meg og ikke klart det og da har hun ikke noe annet våpen å ta til en å bruke mine barn og deres skjebne som ammunisjon. Vel såret ble jeg ikke denne gangen heller , men oppgitt over hvor lavt noen kan synke for å angripe MEG.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Hei Cat. Jeg er imponert over deg. Du må være utrolig sterk. Selv om du/ dere nok har deres tunge stunder, er du ei utrolig dame! Det andre gidder jeg ikke kommentere, annet enn at man kan ikke synke lavere. Håper du får ei god jul, Cat:) Og ikke minst ett godt nytt år og en rusfri sønn. Har sett hva dopet kan gjøre med en person:(
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Noen familier får ALT virker det som. synes virkelig du er tøff som klarer stå oppreist gjennom alt dette. og en stor heder til deg som støtter eldste sønnen din gjennom dette!! har selv en kamerat som kom skikkelig på kjøret i sine yngre dager. han fin langtidsbehandling og er idag helt rusfri. en skikkelig flott mann er han. så det finnes håp min kamerat var derimot ikke like heldig som sønnen din. han ble avvist av sin familie da dette ble kjent, og de har fremdeles ikke noe kontakt. håper du ikke synes det er frekt av meg å være anonym. jeg vil ganske enkelt ikke utsette meg for denne annie på noen som helst måte. derfor svarer jeg aldri med nick. masse lykke til fremover. dette klarer dere!!
Cat.68 Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Takk for støtten alle sammen. Så lenge det er liv i meg kommer jeg at sloss for mine barn og støtte dem på alle tenkelige måter..Ja vi skal klare dette ))
nickoline og supermann Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Mange gulper opp mye her inne. Du også, men slike kommentarer er laaaaaaaaaaangt over streken! Stå på. Dette går fint. Kjenner flere som har kommet seg ut av narkohelvete og lever gode liv i dag. god jul til deg!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Signerer nickoline 150406 her. Kranglesiden er kranglesiden, og du har gulpet opp div. ting selv - men dette er HELT uakseptabelt! Du virker som en jævlig sterk dame, Cat, det skal du ha! Så bare stå på! Håper dere får en fin jul, hele familien!
Cat.68 Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har ikke altid silke i kjeften jeg heller nei det stemmer det. Men jeg har fortsatt til gode å gå til personangrep eller bruke ungene til folk for å "vinne" en diskusjon. Jeg har ikke noe imot en heftig debatt hvor språket ikke altid er det peneste. Men slikt som hi nå gjorde ,det holder jeg meg for god til!!!
Cat.68 Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 God Jul til alle dere også , og takk for støtten. ;o))
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 Har noen skrevet at du fortjener alt det vonde og triste som dere har opplevd? Fy det er faktisk direkte ondt:( Hvordan klarer slike mennesker å stå opp hver jævla dag og se seg selv i speilet?
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Cat, du fortjener all støtte og oppbacking du kan få, tenker på dere.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #13 Skrevet 21. desember 2007 Gir deg en god juleklem Cat, trist å høre hva som har skjedd med sønnen din:( *krysser fingrene for dere* Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå