prekæs Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg vet ikke lenger, siden de fleste blir brukt i kjøpesenter sammenheng. Glade jul, kanskje?
Alabana Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Den med Carola. Himlen i din famn. ( er ikke helt god på svensk rettskrivning )
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 En stjerne skinner i natt
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Har funnet meg en ny svensk favoritt. Jul jul strålande jul. Har den ikke på noen cd eller noe da. Men var en svensk elev på skolen som spilte og sang på juleavslutningen.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 O helga natt, men bare med Jussi Bjørling, alle andre burde kastreres om de prøver å synge den. Og Fairytale of New York med The Pogues og Kirsty McColl
Dailis Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Enig i at den til Carola er fin. Men og klassiske som Deilig er jorden, Det hev ei rosa sprungen og Mitt hjerte alltid vanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå