jente30L Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 spess det oddgeir greiene.... i dag kjente jeg at jeg kokte... hva er det å lære ungene da at alt er likt for barn og voksne på alle måter?????
mammamammamammamor Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 og hva med å respektere di eldre, di gjør bare narr av voksne, og det er ikke noe lurt, viss en ikke respekterer di som er eldre enn seg så respekterer en til slutt ikke autoriteter i det hele, verken lærer ller politi. det kan utvikle seg skummelt. det er veldig bra at voksne er med på leken, men å rett og slett drite dem ut er useriøst og lite klokt spør du meg likte bedre jul i blåfjell da.
anonymmm Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Herlighet, dette er da bare moro! Synes det er kjempegøy jeg! Barn er ikke dumme da, de skjønner at dette er tullete og morsomt! Knall barne-tv!
Nætte;mortil2 Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Nei hele superjul greiene er masete og fjernt! Sønnen min vil heller ikke se det, vi koser oss med å leke istedet... Bare skrål og styr! Blæh.. Og tro meg, vi har ikke overført våre følelser om det til han, vi har prøvd å "kose" oss til det, men han vil ikke!! Så du er ikke alene om det nei!
anonymmm Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Det kommer kanskje litt ann på alder, min datter på 6 år synes det er helt topp hvertfall.
Glad-mamma:) Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Jeg synes det er bare mas og bråk!!!!! Jeg blir også irritert av å se det. Hvor blir det av juleroa, det koselige og tradisjonelle? Sønnen min blir skuffet over barnetv hver dag, og det eneste han orker å se er Katja-Kaj og Bente-Bent, det sier jo litt da!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Irriterer meg litt jeg også.. Skjønner jo at det skal være for moro, men er det slik at alle barn skjønner det da? Sønnen min er bare 20 mnd så han skjønner ikke så mye at det gjør noe uansett hehe. Men han liker å se på det. De eldste ungene skjønner nok at dette bare er gøy og at sånn får man ikke behandle voksne på ordentlig. Men hva med de fra 4 år og oppover? Vet om barn som har en tendens til dette fra før av, altså at de trasser fordi de må gjøre noe de voksne slipper å gjøre.. Og da tenker jeg meg til at dette barne-tv kanskje ikke er det lureste å la dem se på? Forhåpentligvis skjønner de fleste ungene det... Som sagt, ungen min er bare 20 mnd, så jeg vet jo ikke hvordan det ville påvirket han om han var eldre
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 min sønn på 7 har ikke gidda å se barnetv hele advent pga at han synes barnas superjul er kjedelig. har prøvd å se på det selv et par ganger, men synes det bare er mas og tull.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Jeg kjøpte "Jul i Skomakergata" til 3-åringen, det var ikke noe særlig(må innrømme at det var kjedeligere enn jeg husket også =P). Men NRK-serien liker han =) Så det ser vi på de dagene vi klarer å huske det!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Vesla på snart 4 år synes det er utrolig kjedelig... Hun vil heller se på andre ting, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå