Gjest Sekretøsa Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Leste på krangle nå, er det virkelig mulig og slenge så mye dritt til folk? Ærlig talt! Jeg kjenner jeg har lyst og kaste opp!
1stor1liten =) Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 folk kan spy ut det meste av kommentarer til folk ja! har ikke lest det du snakker om da, kan med hånden på hjertet si at jeg Aldri titter innom kranglesiden.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg titter innom, og skriver gjerne svar på noe, dog med nick. Men at det i det hele tatt er mulig og bruke så stygge ord mot hverandre?? Ærlig talt.. Det er sikkert de samme folka som sier "uff, ungen min blir mobba"... Hvem er det som gir de de holdningene, spør bare jeg!
Pocoyoツ Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Er det tråden til Cat. du har lest? Huff, den er stygg!
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Den, og den chanettellerannet... jeg får frysninger!
Pocoyoツ Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 begge trådene er meldt til Moderator, får bare håpe de snart blir slettet!
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Ja, ærlig talt! *grøss* Og nå sitter sikkert samme person her og leser, men tør ikke si no, for da må de signere. PYSER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå