rigmora :-Oline-: Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 ÅH! Har hatt d e nesten ei veke no. Kjem sånn plutselig og spesielt når eg sitte/ligger. Så kjem d voldsomme "menssmerter" og litt stikking i skjeden. Noken som kankje veit ka detta kan ver? Kan d ha noke me fødselen å gjør? eg e i veke 37..
camosilla Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Våkna med det i natt jeg, og hadde det utover dagen. Trodde fødselen var i gang jeg... gått over nå da. Er også i uke 37
Minnie Mom Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Kan være babyen som synker nedover og evt fester hodet hvis det ikke allerede er det. Tror man kan ha menssmerter og murringer når hodet synker godt ned i bekkenet..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har masse mensmurringer i mage og rygg, har hatt det over en uke. Hodet var festet før dette begynte. JM sier det er modning, sammen med hyppige kynnere (som jeg ikke har hatt før i svangerskapet). Men det indikerer ikke en nærstående fødsel, man kan modnes i flere uker... Så da er det bare å vente da! Ikke direkte vondt hos meg, men ubehagelig og slitsomt i lengden. Har i tillegg veldig nedpress og stikkinger, så det jobbes nok fælt!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Skulle ikke bli anonym den der da..
rigmora :-Oline-: Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2007 Det ha festa seg ja, sa jordmor. Tenkte kanskje d va modning, og d kan man ha i fleire veke? d e bra! for planen min er å holde ut til over nyttår:)
camosilla Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Jeg også hadde tenkt å vente til januar:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Jeg også, etter en lang indre konflinkt med meg selv;) Er egentlig klar for å føde;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå