Gå til innhold

Frysing av spekemat - spise?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jeg altså helt gal av fenalårlukta på kjøkkenet...jeg har så lyst på!!!

 

Er det slik at hvis jeg fryser det ned i et par dager så kan jeg spise det etterpå? Hva med annet kjøtt som har vært fryst? Kan det spises rått?

 

Er det 100% sikkert at bakteriene vil dø i fryseren?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du fryser pålegg i et par døgn, så dør toksoplasmosen, men skulle det finnes listeria, så dør den kun ved oppvarming.

Men hvordan det står til med listeria i fenalår, aner jeg ikke. Det er jo rått kjøtt som lagrest over lang tid, og i romtemperatur, men jeg vat ikke.

Har aldri likt fenalår, så jeg er heldig å ikke ha det problemet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...