Kira29 Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Nå blir jeg altså helt gal av fenalårlukta på kjøkkenet...jeg har så lyst på!!! Er det slik at hvis jeg fryser det ned i et par dager så kan jeg spise det etterpå? Hva med annet kjøtt som har vært fryst? Kan det spises rått? Er det 100% sikkert at bakteriene vil dø i fryseren?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Dersom du fryser pålegg i et par døgn, så dør toksoplasmosen, men skulle det finnes listeria, så dør den kun ved oppvarming. Men hvordan det står til med listeria i fenalår, aner jeg ikke. Det er jo rått kjøtt som lagrest over lang tid, og i romtemperatur, men jeg vat ikke. Har aldri likt fenalår, så jeg er heldig å ikke ha det problemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå