Gå til innhold

Dere med hunder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte lufter dere hundene deres i løpet av en dag?

Synes hunden vår til tider vil ut ganske ofte.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me har inngjerda område til han ute, og han er ute minst halve dagen. Når han er inne så vil han aller helst ut igjen, eller ligge i ved vinduet og kikke på gatelivet. Om kveldane så sover han for det meste.

Skrevet

Han blir sluppet ut med en gang han står opp, så blir han gått tur med rundt kl 12 en gang, så blir han gått tur med rundt 8-9 på kvelden. Sjelden han må ut på do utenom det.

Skrevet

Det kommer litt ann på, vi har også inngjerdet,på sommern er hu ute stort sett hele dagen,men vinteren er verre;) hu liker ikke kulda så da må jeg nesten tvinge hu ut:P

Skrevet

Akkurat nå har jeg 2. Den ene er stort sett ute fordi han har pels til det. Den andre er korthåret. Luftes ca kl 7 om morgenen, 12- tiden, 3 tiden, tur ved 20 tiden og siste lufting ved 22.30 tiden.

Hunder kan ha UVI. Kanskje den har det?

Den som er ute tisser skjelden i hundegården. Og han kan faktisk holde seg i opp til 12 timer, galningen. Han har blære på flere liter tror jeg :o)

Skrevet

Nå som det er kaldt så er han ute max 3 ganger om dagen, og da må jeg tvinga han ut for å tisse. Hadde det vært opp til han hadde han nok bare vært inne til det begynner å bli varmt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...