Gå til innhold

årh!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her med babyer som har forandret seg totalt etter 3 mnds vaksinen?? jenta mi fikk på tirsdag, og før det har hun lagt seg kl 19 å sovet godt frem til mat i 2 tiden for så å sove til morran igjen. men nå hyler og gråter hun når hun skal legges og sover svært lite på natten. ligger bare å vrir seg og vimer noe værre... finner ikke roen!!!! noen tips eller råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det ganske stor forskjell på gutten før og etter vaksina, ja, men slet ikke noe spesielt med legginga. Var mest at det var mye grining og styr på dagen... Lite mat ville han også ha... Men det har gått over nå vil jeg si... Nå er han sitt gode, "gamle" jeg igjen; smiler og "tøyser" med mamma'n og pappa'n sin, så hos oss gikk det over, men det gikk gradvis og tok en stund egentlig. Han er 4 mnd og 3 uker nå og har vel blitt litt bedre de siste par-tre ukene vil jeg si... Kanskje ikke så oppmuntrende?? Er nok ikke så lett for en liten en å få disse vaksinene, men det går nok over etter hvert skal du se:)

Skrevet

hun er blid og fornøyd med en gang vi er hos henne eller snakker til henne... men når hun blir lagt i sengen gråter hun.. gråter nesten litt jeg også for er overhodet ikke vant til å se henne slik!!!! hun er kjempe grei på dagen, men kveldenen og nettene nå har ikke vært morsomme... vi har for eks sittet ved sengen hennes for tur ikveld siden ca kl 19... hun e rstuptrøtt men vil ikke sove... lurer på om hun kan ha litt mageknip.. noen effektive tips?har gitt henne kokt vann...

Skrevet

Huff, da... Er vanskelig å vite hva det kan være, men virker som om alle babyer reagerer forskjellig på vaksinene... Jeg har dessverre ingen tips for magevondt. Gråter hun selv om dere sitter hos henne mens hun ligger i sengen eller er hun fornøyd da? Tenker litt at hun kanskje har blitt litt mer "selskapssyk"/kosete etter vaksinene fordi hun kanskje har litt vondt etter sprøytestikket enda?? Blir veldig synsing dette her. Er slitsomt og forvirrende når de små forandrer atferd sånn... Går det bedre med henne nå, da?

Skrevet

nå sitter pappaen hos henne, og jeg hører hun plutselig gråter litt så dupper hun av litt.... hadde henne oppe i sta å da smilte hun som bare det, men nede i sengen gråter hun og kniper seg.. selv om vi sitter der... dette er jo så uvant, for hun har vært unormalt snill tidligere.. som sagt sovet som en stein om natta, men de siste nettene har vi kanskje sovet en time i strekk vi to... gjesp, og det er veldig mye mindre søvn enn jeg er vant med:)

Skrevet

Åh, så slitsomt! Jeg blir helt ødelagt av for lite søvn, så har full forståelse for at dette er slitsomt... Høres jo ut som om hun har vondt et sted hvis hun våkner og gråter etter så kort tid... Ikke feber eller noe?? Og nå er det jo jul også, så litt vanskelig å få tak i helsesøster for noen gode tips... Håper det er noen andre her som kanskje har vært borti noe lignende som kan ha noen fine råd.

Skrevet

var nett oppe å ga henne litt pupp igjen, som hun forøvrig slukte rått:) så sovnet hun endelig, virke som hun sove litt godt å nå:) håpe det varer!!!:)

Skrevet

Sov hun noe bedre i natt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...