Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Har ikke fysisk vondt eller ubehag noe sted, men har en ekkel følelse av at noe er galt. Burde jeg ta kontakt med legen og kommer jeg inn hos legen på det grunnlaget?
bullebull&gullegull Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Er jo litt dumt å tenke på det akkurat nå da, klokken halv 8 på en fredagskveld før jul... Kjenner igjen den følelsen selv altså, er ikke det. Men er vanskelig å finne en lege nå som kan hjelpe deg. Er jo evt legevakta der det er mange timers ventetid, eller evt ringe føden. Vet ikke hvor langt man må være på vei før det er de man kontakter direkte. Men du kan jo sikkert ringe dit uansett da og høre med dem. Møter du en ålreit jordmor på telefon kan du jo kanskje få komme ned...
~Roskva~ Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Ring legevakta, du, hvis du er veldig bekymret. Det blir ikke noe kos å sitte å være redd hele jula....
Lille`mor & lillebøll Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Ring til føden du.Det er som regel alltid noen som vil hjelpe deg der:=) Lytt til kroppen din,er du nervøs så ringer du. Ingen vits og la det vente og gå til du blir gal av dine egne tanker. De er faktisk betalte på sykehuset for og hjelpe oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå