Gå til innhold

Oj... der rulla tuppa rundt


Anbefalte innlegg

Skrevet

For andre gang riktignok - og BANG rett i et skap... Blir skummelt dette her;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 mnd, og allerede sitt første blåmerke midt i panna:)) *stolt* hehe. Blir noe å vise fram i kirka på julaften tenker jeg!!

Skrevet

Hehe,må få meg briller jeg tror jeg.

Der rulla TRAPPA rundt leste jeg *ler*

 

 

Skrevet

Så flink da, og så bare 4 mnd! Mini på nesten 6 mnd er ikke i nærheten av å rulle rundt. Hehe. Du får polstre godt!

Skrevet

Hehe, hu har bala med det noen dager, og plutselig trilla hun rundt i går... og i dag... Og mor skal ut og handle skumgummi, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...