ana baroma Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 For andre gang riktignok - og BANG rett i et skap... Blir skummelt dette her;)
ana baroma Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2007 4 mnd, og allerede sitt første blåmerke midt i panna:)) *stolt* hehe. Blir noe å vise fram i kirka på julaften tenker jeg!!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Hehe,må få meg briller jeg tror jeg. Der rulla TRAPPA rundt leste jeg *ler*
Salat Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Så flink da, og så bare 4 mnd! Mini på nesten 6 mnd er ikke i nærheten av å rulle rundt. Hehe. Du får polstre godt!
ana baroma Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2007 Hehe, hu har bala med det noen dager, og plutselig trilla hun rundt i går... og i dag... Og mor skal ut og handle skumgummi, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå