Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sant?

 

I så fall legger jeg vinterdepresjonen på hylla og tørker støv av julestemningen. Hvis jeg finner den igjen..

Skrevet

mhm, heter kanskje vintersolverv?

lykke til med jakten på julestemningen

Skrevet

Takk, takk. Har et par boder jeg ikke har sjekket enda.

 

Du da? Fant du den til slutt? Sammen med julegleden?

Skrevet

Jeg vil ha lys og varme:) Jeg og vesle sambo fra mambostammen skal åpne pakkene til hverandre idag for å feire. (og ltt for å ha mindre å ta med oss på toget) Jeg gleder meg til lysere tider!

Skrevet

jada, vi har juletre og sånn vi, og selv om jeg helst skulle spolt over denne jula blir det sikkert fint når vi ramler inn hos gamlingene i morra :)

Skrevet

Vi har plastikkjuletre, om noen dager. Stoler ikke på kombinasjonen småfolk og barnåler..

 

God tur og God jul i hvert fall. Godt å høre at Luten fikk overbevist deg på juletrefronten.

Om julestemningen ikke dukker opp kan jeg kansje låne litt av henne. Tror hun har i bøtter og spann.

Skrevet

da får du ha lykke til med småfolket og jula

 

jada, sug lut sin ide var populær vøtt, vi pynta det i går for vi drar i morgen,

 

tusen takk, god jul til deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...