KaMa Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Er det sant? I så fall legger jeg vinterdepresjonen på hylla og tørker støv av julestemningen. Hvis jeg finner den igjen..
danieI Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 mhm, heter kanskje vintersolverv? lykke til med jakten på julestemningen
KaMa Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2007 Takk, takk. Har et par boder jeg ikke har sjekket enda. Du da? Fant du den til slutt? Sammen med julegleden?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Jeg vil ha lys og varme:) Jeg og vesle sambo fra mambostammen skal åpne pakkene til hverandre idag for å feire. (og ltt for å ha mindre å ta med oss på toget) Jeg gleder meg til lysere tider!
danieI Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 jada, vi har juletre og sånn vi, og selv om jeg helst skulle spolt over denne jula blir det sikkert fint når vi ramler inn hos gamlingene i morra
KaMa Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2007 Vi har plastikkjuletre, om noen dager. Stoler ikke på kombinasjonen småfolk og barnåler.. God tur og God jul i hvert fall. Godt å høre at Luten fikk overbevist deg på juletrefronten. Om julestemningen ikke dukker opp kan jeg kansje låne litt av henne. Tror hun har i bøtter og spann.
danieI Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 da får du ha lykke til med småfolket og jula jada, sug lut sin ide var populær vøtt, vi pynta det i går for vi drar i morgen, tusen takk, god jul til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå