Linda <3 Ali Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Hei igjen alle sammen...akkurat tatt test, å den var seff negativ...gått å trodd jeg har hatt alle "sympt" nå i nesten en uke...men ser ut til at de bare var falske, at vi ikke fikk den julegaven vi ønsket oss mest i år, men vi gir oss ikke så lett, å fortsetter å jobbe med saken=) Kommende år skal jeg prøve ikke tenke så mye på det(lett å si), fokusere på å komme meg ned i vekt, siden jeg er overvektig..se om det hjlper litt på fruktbarheten min=)Blir nok vår tur en gang også...er jo bare 22, så har det ikke så travelt=) Men til alle som har klart det...GRATULERER.... Å til alle som sammen med meg prøver videre...MASSE Lykke til!!! Juleklem fra meg som fortsatt "lever i håpet"....
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Kjære deg! Jeg skjønner at du er lei deg. Jeg er også litt skuffa, hadde håpet å være gravid på julaften og nyttårsaften, men neida. Tok test som viste negativ. Hadde ikke egentlig ventet annet pga litt bom på el, men jeg har likevel litt annerledes mensensmerter denne mnd så håpet var jo der... Jeg er ikke 22. Faktisk snart 30, så jeg håper det ikke tar altfor lang tid dette. Drømmen er å ha en liten i magen på 30-årsdagen. Som er neste pp. Får fokusere på å leve sunt og ikke stresse fremover da. Lykke til til oss begge! God jul!
Linda <3 Ali Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 TAKK...er så godt å kune snakke med andre her som skjønner en ...har vært en kjip kveld,men samboeren min foreslo vi skulle gå ut i skogen å lete ettert et fint juletre, å dra hjem å pynte det, å det var terappi altså...få litt annet å tenke på...så...trodde lissom jeg hadde alt av symptomer selv jeg, å alt kjentes så annerledes nå...men...vi får si...bedre lykke neste gang..plutselig er det vår tur også=)heh... Lykke lykke til. å håper spira sitter hos oss neste gang...får trøste oss med at vi i alllefall kan kose oss med et glass vin ell to i jula=) God jul til deg også, å takk igjen for hyggelig svar=)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå