Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Har gått over en uke nå siden hun bæsjet ordentlig, litt småbæsj har det vært noen få ganger, men ikke noe ordentlig, liksom. Hun er flaskebaby, fått mme siden fødselen, og de skal vel helst bæsje hver dag?? HS sa at det var vanlig at de kunne være trege i magen når de har begynt med grøt (hun begynte for to uker siden), men nå syns jeg det har gått lang tid. Lillejenta gråter ikke eller noe sånt, det virker som hun har det helt fint. Flere som har babyer som ikke bæsjer så ofte?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Ja det var en god stund uten avføring. Men du sier ikke hvor gammel hun er? Sviskejuice eller sviskepuré skal jo få fart på sakene.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Hun er 4,5 mnd. har prøvd sviskesaft og malt.
Sol + spire Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Heisann Jenta mi hadde det akkurat likens. Hun er like gammel som di jente. Jeg også prøvde malt og sviskesaft og hele pakka, men ingenting hjalp. Helt til jeg byttet mme-merke. Vi byttet fra Nan til Hipp og etter det har det vært avføring hver dag, noen ganger 2 ganger for dagen. Hvilket merke bruker du da? Hun kommer nok til å bæsje til slutt. Hvis hun ikke er plaget av det så er det jo sikkert ikke noe å bekymre seg for. Jenta mi var også bare blid og lot seg ikke merke av det. Det er vel mest vi mødre som bekymrer oss.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Jeg er helt enig, så lenge hun ikke har vondt så er det sikkert helt greit. Det er jo en overgang for magen å starte med grøt. Dersom hun begynner å plages med det kan du forsiktig føre et termometer i stumpen, det pleier å hjelpe (om hun må bæsje men ikke får det ut da, ellers gjør det ikke så mye mer enn å vise om hun er frisk og rask ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Hei igjen:) Takk for alle svarene. Det ordnet seg av seg selv, kan du si;) Kom en god del i gå kveld!
Sol + spire Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Som regel når en har fått spurt noen så kommer det som regel etter det...hehe..Snedig greier det der. Som om de små vet at foreldrene blir litt beroliget og slapper av. Så da klemmer de til..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå