Tingelingelate med to tomater Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Vi skulle egentlig ha svigers her til middag og gaveåpningen på julaften, men har måttet avlyse det. I forrige uke ble mini syk og spydde. Var hjemme fra bhg onsdag, torsdag og fredag. Han ble jo bedre til helgen, men på søndagskveld var det sambos tur. Og dere vet jo hvordan det ender når mannfolk blir sjuk. Han lå i senga i 1,5 døgn sammenhengenede. Noe som resulterte i en skikkelig vondt nakke og rygg (som han ellerede er plaget med). Tett i nesa og vondt i halsen og feber. Ja...u name it. Idag har han blitt bedre, men så får han stressmage og ligger rett ut på sofaen. Ikke klarer han å ha ungene mens jeg gjør noe og ikke klarer han å gjøre noe. Mini har fått ørebetennelse og har vært hjemme siden onsdag. Tuppa hadde en dårlig dag på onsdagen med mye gulping (noe hun aldri gjør ellers), men igår var hun fin igjen. Så nå sitter jeg her og tenker på alt som skal gjøres....alle rom er rotete og må vaskes. Julehandlingen må jeg ta alene i kveld etter ungene er i seng. Å få gjort noe mens ungene er våkne er bare å glemme. Siden jeg begynte på jobb krangler de om oppmerksomheten min KONSTANT. Trodde jeg skulle få gjort noe igår da jeg var hjemme med syke barn, men ikke snakk om. Imorgen skal vi bort i bursdagselskap så lite blir vell gjort før ungene er i seng:-( Har mest lyst til å streike jeg...
_Mita_<3 Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Ja.. mye å gjøre uten hjelp:( Huff.. Håper alle snart blir friske da. Hold humøret oppe:) God bedring til dine og lykke til:)
Skravlemamman Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Hvis det er noe trøst så startet mini spyrunda her i går....så nå krysses fingre og tær.....
*Minnie Mus* Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Huff føler med deg. Du kan ikke droppe selskapet i morgen da?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Unnskyld meg men hva slags mann er det du har da? Gubben her tok seg av guttungen da jeg hadde aftenvakt en gang og han hadde omgangssyke, han klaget ikke han nei
Tingelingelate med to tomater Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2007 Huff, ja det er noe skit. Prøver å holde humøret oppe, men merker jeg blir så irritert på sambo...og jeg VET jo at han ikke kan noe for dette... Er bare så sliten og lei alt nå.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Skjønner du blir lei. Pass på deg selv oppi dette så ikke du blir syk også da.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2007 Skrev ikke det i hovedinnlegget, men mannen er langtidssykemeldt med mye vondt i nakke etter et nakkebrudd i fjor i januar. Så han har store smerter hver dag han. Er verre enn tidligere vil jeg nesten påstå og vi tror det er treningen som har skylden. Han har gått over p rehabilitering og der har de satt opp trening til han istedefor behandling.
auro Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Send gubben og ungene på bursdag, så kan du ordne hjemme.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2007 Hehe, ja jeg jobber i barnehage og går oppi dette hjemme i tillegg. Men jeg har enda ikke merket noe til noe sykdom, merkelig nok...*må være alle mandarinene jeg spiser hver dag:-D* Det er svigermors bursdag i morgen så føler liksom at vi ikke kan droppe det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå