1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Siden mannen kommer hjem blir det taco,det får han alltid(han er på sjøen i 6 uker)... Men hadde veldig lyst på reker selv i dag..nam,nam
_Mita_<3 Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Her blir det Pizza fra dollys (halve taco og halve med parmasan skinke, tomat, pesto og ruccola) NAAAAAAAM:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Kylling tikka skal vi ha i kveld..
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 ikke noe.... mannen er syk, vi tror og håper at han har blitt matfogiftet.... (vil helste slippe at snppa skal få omgangssyke siden hu fjernet mandelen for en uke siden) jeg har vondt i halsen og har ikke lyst på noe mat..... kjempe koselig kveld....
Alba44 Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Hjemmelaget pizza. Skal straks begynne å lage, og gleder meg VELDIG!! Magen har romla lenge allerede...
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Nysteikt baguette med ost og skinka. ;-) Er åleine i helga, og har tenkt å vaska huset...
☆Anonymia☆ Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 blir dolly pizza på oss ikveld..=) siden sambo skal på natt så gidder vi ikke lage noe. men imorgen...*sikle* biff...=)
Babyfacepsycho Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Medister kaker med poteter, surkål og brun saus.
ungdomsmor Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 pizza eller burger fra gatekjøkkenet
___ Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Her blir det husvask og sølvpuss til vi legger oss, så blir det vel en brødskive i hånda mens vi jobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå