Gå til innhold

Kveldskosen i kveld da ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det reker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden mannen kommer hjem blir det taco,det får han alltid(han er på sjøen i 6 uker)...

Men hadde veldig lyst på reker selv i dag..nam,nam

Skrevet

Her blir det Pizza fra dollys (halve taco og halve med parmasan skinke, tomat, pesto og ruccola) NAAAAAAAM:)

Skrevet

Kylling tikka skal vi ha i kveld..

Skrevet

ikke noe....

mannen er syk, vi tror og håper at han har blitt matfogiftet.... (vil helste slippe at snppa skal få omgangssyke siden hu fjernet mandelen for en uke siden)

jeg har vondt i halsen og har ikke lyst på noe mat.....

 

kjempe koselig kveld....

Skrevet

Hjemmelaget pizza.

 

Skal straks begynne å lage, og gleder meg VELDIG!!

Magen har romla lenge allerede...

Skrevet

Nysteikt baguette med ost og skinka. ;-) Er åleine i helga, og har tenkt å vaska huset...

Skrevet

blir dolly pizza på oss ikveld..=)

siden sambo skal på natt så gidder vi ikke lage noe.

men imorgen...*sikle*

biff...=)

Skrevet

Medister kaker med poteter, surkål og brun saus.

Skrevet

pizza eller burger fra gatekjøkkenet

 

Skrevet

Her blir det husvask og sølvpuss til vi legger oss, så blir det vel en brødskive i hånda mens vi jobber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...