Gå til innhold

trivelig førjulstid.....el...

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager til jul og jeg har akkurat "kommet over" min manns mobil, der har han fått en del meldinger fra en han var sammen med for mange år siden. hun savner han og vil at han skal komm å holde rundt han....vet ikke helt hva han har svart...vet ikke helt hva jeg skal tro.

i det siste har han handlet masse kule klær, han jobber masse hele tiden og er en del på byen....

til alle dere som synes man ikke snoker i andres tlf...bit negler en en stund og la noen andre svare

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare gå inn i mappen hvor de sendte meldingene ligger? Nei, det er ikke pent å snoke, fordi det er uærlig, men på en annen side...hvorfor skal du være den eneste ærlige her?

Skrevet

han har gjort slik at den ikke lagrer utmeldinger....

Skrevet

Nei. Uærlige folk fortjener snokere.

Skrevet

jaja...korte negler skjønner jeg...

fortjener man at mannen er utro altså..

Skrevet

Det er snokerne som ikke tåler det de finner. Og ærlighet er idiotisk og oppskrytt.

Skrevet

Har din mann gjemt mobilen sin i det siste? Gått fra å ha den liggende på bodet til at den f.eks. alltid er i lomma?

Om det er fare for utroskap er det et godt tegn. Det er mange bekjente som har merket utroskap på denne måten faktisk.

Skrevet

tja..han har den med på do.....så ja den er stort sett alltid med...

Jeg får legge den lille tidlig og snakke med han tror jeg, gidder ikke undre i evighet heller. men er litt usikker på hva jeg skal gjøre uavhengig utfall.

Skrevet

klarer du å utdype den der tror du...?

Skrevet

Om ikke det innlysende slår deg, så kan du prøve å google stasi. Kansje det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...