Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 3 dager til jul og jeg har akkurat "kommet over" min manns mobil, der har han fått en del meldinger fra en han var sammen med for mange år siden. hun savner han og vil at han skal komm å holde rundt han....vet ikke helt hva han har svart...vet ikke helt hva jeg skal tro. i det siste har han handlet masse kule klær, han jobber masse hele tiden og er en del på byen.... til alle dere som synes man ikke snoker i andres tlf...bit negler en en stund og la noen andre svare
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Kan du ikke bare gå inn i mappen hvor de sendte meldingene ligger? Nei, det er ikke pent å snoke, fordi det er uærlig, men på en annen side...hvorfor skal du være den eneste ærlige her?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 han har gjort slik at den ikke lagrer utmeldinger....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Nei. Uærlige folk fortjener snokere.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 jaja...korte negler skjønner jeg... fortjener man at mannen er utro altså..
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Det er snokerne som ikke tåler det de finner. Og ærlighet er idiotisk og oppskrytt.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Man fortjener å finne det ut om man leiter.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Har din mann gjemt mobilen sin i det siste? Gått fra å ha den liggende på bodet til at den f.eks. alltid er i lomma? Om det er fare for utroskap er det et godt tegn. Det er mange bekjente som har merket utroskap på denne måten faktisk.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Hva slags Stasi-forhold er det egentlig dere lever i?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 tja..han har den med på do.....så ja den er stort sett alltid med... Jeg får legge den lille tidlig og snakke med han tror jeg, gidder ikke undre i evighet heller. men er litt usikker på hva jeg skal gjøre uavhengig utfall.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #14 Skrevet 21. desember 2007 klarer du å utdype den der tror du...?
KaMa Skrevet 21. desember 2007 #15 Skrevet 21. desember 2007 Om ikke det innlysende slår deg, så kan du prøve å google stasi. Kansje det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå