Krøvvel Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg tenker da på brukte barneklær, gir dere dem tilbake når dere er ferdige med dem? Jeg har fått 6 bæreposer med klær, mye av det er kjempefint men er nå usikker på om jeg liksom må bruke alt for det er bare guttklær og jeg vet ikke hva babyen i magen er.. Og om jeg skal gi det tilbake når babyen er vokst ifra dem.
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 jeg gir det ikke tilbake når babyen har vokst utav det! sparer det til nestemann! å når jeg er ferdig med å få unger vil jeg gi det videre til slektning/venner som venter/har barn! sparer seff på noe som er spesielt men gir vekk resten!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Tror ikke det er vanlig å gi det tilbake..... Da sier de vel at det bare er et lån....
Krøvvel Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2007 Ja jeg tenker jo jeg og at det er det, men de som har gitt meg det er ikke helt ferdige med å få barn føler jeg...
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Da hadde jeg spurt dem om det var lån eller til å få. Greit å ha avklart til klærne blir for små om de vil ha det tilbake eller om du skal gi det videre.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Når folk har spurt meg om vi vil ha klær, så har jeg sagt at det må være klær de ikke må regne med å få tilbake. Orker ikke være bekymra for klærne som vi bruker. De kan bli ødelagt... Alt de er redde for vil vi ikke ha.
kajfla Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Hvis de ikke er ferdige med barn enda så er det naturlig at du leverer det tilbake når du er ferdig med de. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå