Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker da på brukte barneklær, gir dere dem tilbake når dere er ferdige med dem? Jeg har fått 6 bæreposer med klær, mye av det er kjempefint men er nå usikker på om jeg liksom må bruke alt for det er bare guttklær og jeg vet ikke hva babyen i magen er.. Og om jeg skal gi det tilbake når babyen er vokst ifra dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gir det ikke tilbake når babyen har vokst utav det! sparer det til nestemann! å når jeg er ferdig med å få unger vil jeg gi det videre til slektning/venner som venter/har barn! sparer seff på noe som er spesielt men gir vekk resten!

Skrevet

Tror ikke det er vanlig å gi det tilbake..... Da sier de vel at det bare er et lån....

Skrevet

Ja jeg tenker jo jeg og at det er det, men de som har gitt meg det er ikke helt ferdige med å få barn føler jeg...

Skrevet

Da hadde jeg spurt dem om det var lån eller til å få. Greit å ha avklart til klærne blir for små om de vil ha det tilbake eller om du skal gi det videre.

Skrevet

Når folk har spurt meg om vi vil ha klær, så har jeg sagt at det må være klær de ikke må regne med å få tilbake. Orker ikke være bekymra for klærne som vi bruker. De kan bli ødelagt... Alt de er redde for vil vi ikke ha.

Skrevet

Hvis de ikke er ferdige med barn enda så er det naturlig at du leverer det tilbake når du er ferdig med de. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...