Cala75 Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Hvordan holder dere motet oppe? Vi er inne i 8pp og selv om det er lite i forhold til en del andre her inne, så er jeg skikkelig demotivert og sliter med å holde på troen på at vi skal få til nr 2......
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hei! Godt spørsmål igurnn! Hehe! Vi er i vår 20pp, og begynner å bli temmelig lei nå! Men vi prøver å fukusere minst mulig på det egentlig, selvom det er ikke så lett.. For vår dag kommer jo engang:) Ting tar bare litt tid ser det ut som;) Hehe!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Man får liksom ikke gjort så mye... For min del ga jeg helt opp,men var innstilt på å prøve det vi kunne. Da kunne vi hvertfall ikke ha dårlig samvittighet for at vi ikke gjorde nok. Hos noen tar det bare langt tid,er jo vanlig å bruke ett år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå