Gå til innhold

Dere som har prøvd leeenge


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan holder dere motet oppe? Vi er inne i 8pp og selv om det er lite i forhold til en del andre her inne, så er jeg skikkelig demotivert og sliter med å holde på troen på at vi skal få til nr 2......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Godt spørsmål igurnn! Hehe! Vi er i vår 20pp, og begynner å bli temmelig lei nå! Men vi prøver å fukusere minst mulig på det egentlig, selvom det er ikke så lett.. For vår dag kommer jo engang:) Ting tar bare litt tid ser det ut som;) Hehe!

Skrevet

Man får liksom ikke gjort så mye...

For min del ga jeg helt opp,men var innstilt på å prøve det vi kunne.

Da kunne vi hvertfall ikke ha dårlig samvittighet for at vi ikke gjorde nok.

Hos noen tar det bare langt tid,er jo vanlig å bruke ett år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...