juniorsen Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Kom til å tenke på det NÅ liksom, sent ute jeg...... Vi har vi faddere til snuppa, 3 venner og min søster (har kjøpt til min søster fra henne). Men det er kanksje vanlig å kjøpe til de andre også?? (Det er en av dem som har barn og de har kjøpt til hverandre, så der kjøper vi ikke mer, jeg er fadder til hennes barn også)
snartmammapåny Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har fremkallet et flott bilde av mini i str 15*20 og kjøpt ramme som jeg gir fra mini til fadderne.
_Mita_<3 Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Hm.. Vi har vel det.. Fadderene våres er enten bestevenninne, søster el bror av oss. Alle har unger. Å har kjøpt til de siden de står oss så nære.. Det er helt naturlig å gjøre..syntes jeg..
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 siden de er venner av meg og en av de er søstra mi, så kjøpte jeg til de.. skulle bare mangle siden de har hjulpet meg og støttet meg masse gjennom ett tungt år.. får av de så da får de av oss
cheni Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Alle fadderne uten om en er tanter eller onkler, og de får gave fra hele familien. Hun som ikke er i nær slekt får kun fra jenta, men ikke noe veldig dyrt. I år får hun et fint skjerf....
Gjest mphs Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Fra hun jeg har vært fadder på i 9 år har jeg har ikke brukt å få noe utenom det første året. Det hadde vært koselig å fått noe men ikke noe jeg forventer. Fra andre jeg og mannen er faddere på sammen får vi gave, men det er datteren til søsteren min.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Jepp. Alle faddere er nær familie:o)
Pocoyoツ Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Vi har en avtale med fadderne om at barna ikke gir gave til dem. Deres barn, som vi er faddere på, gir ikke gave til oss. Men vi voksne er gode venner, og gir gaver til hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå