Gå til innhold

Hysteri ang glitter på barnekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper en kjole i all hast for jeg var forseint ute å jeg hadde vært overalt så jeg kjøpte en fin kjole til min eldste datter.Nå måtte vi få tatt desse julebildene,det haster så mye å få sendt selv om noen vill få korta i romjula.Da storesøster hadde fått på seg kjolen å lillesøster skulle skiftes på var hun full av glitter i hendene.Hvor farligt er det?

Hun putter fingrer i munnen å hun kan gnikke seg i øynene å få glitter innpå,hun fikk i håret åsså.Oppdaget att overalt var det glitter å mest i sofanen,gikk ikke alt bort ved støvsuging heller,mye stress,banneord å overalt måtte min kjære støvsuge å jeg Må gå over med vasking etterpå.Storesøster må holde seg en plass med lillesøster å min kjære går over enda en gang med støvsugern,vi alle måtte bytte sokker,ta på innesko.Herrgud for ett stress.

Er det lov å klage når skjolen drysser så mye?Å nå lurer jeg fælt:

Er det noe håp det slutter å drysse vist jeg vasker den hellsikkens julekjolen?Mest av alt er jeg redd for min lille jente som krabber overalt skal få på seg for mye glitter eller få i munn å øyner,hvor hysterisk blir man ikke da???

Noen som opplevd det samme eller har noen ideer?

Kansje er det pån igjen med støvsuging å hysteri julaften når kjolen taes på igjen?Nei hun får ikke lov da får hun heller gå med skjørt uansett om det ikke er noen julefarve på den.Grrrrrrrrrrrrr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg TROR ikke det er så farlig egentlig.. Jeg jobbet i barnepark hvor barna lagde kort etc i hele desember. Glitteret var overalt, inne i spinningsalen, garderobene, lageret og hele treningsenteret. Det hjalp ikke uansett hvor mye vi kostet, vasket og støvsuget. Babyene som var der fikk glitter over hele seg akkurat som du beskriver. Allikevel møtte vi ingen negative reaksjoner, alle synes bare det var koselig at barna fikk utfolde seg. Jeg tror ikke engang noen tenkte tanken at det kunne være farlig.. Det er ikke akkurat så mye de får i seg uansett. Men jeg er ingen ekspert på området!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...