*Lykkeliten* Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Er det flere som har IKM lillejulaften? =) Jeg har så lyst å teste nå, men tør ikke teste hvis den er negativ.. Blir så skuffa da.. Venter til imårra ihvertfall.. Har vært kvalm i flere dager nå.. Har masse utflod, som lukter annerledes enn til vanlig, litt surt..Også klør det litt der nede.. Og inatt fikk jeg leggkramper også, har enda vondt i leggen min.. :/ Stikkinger nederst i magen har jeg også, men det kan jo være pga.at TR er på vei?! Hvordan er det med dere andre der ute?? )
kattungen Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Har IKM 23. Men er ganske sikker på at det blir KM isteden, for føler meg ikke gravid. Føler på meg at jeg får TR denne gangen.Men håper du er gravid, da:) Du har hvertfall maaaasse symptomer:D "Heia, heia!"
*Lykkeliten* Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg føler meg skikkelig gravid..) Har hatt sure oppstøt ikveld også.. Men trur egentlig at jeg også må ønske TR velkommen inn i julevarmen.. kattid skal du teste "kattungen"? Har du symptomer? =)
Tuttelure Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 jeg har også ikm 23.desember. har vært rimelig sikker på at jeg ikke har blitt gravid. men jeg har kjent noen rare stikninger i magen og rygg i det siste. og litt brunaktig utflod, som lukter annerledes (herlige opplysninger)... tok en slik billigetester stimmel test i dag tidlig. den var negativ. men deter jo forsåvidt tidlig å teste, i hvertfall m de testene men
*Lykkeliten* Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2007 Har såå lyst å teste nå!! ;D Men det er vell best med morgen urin. =) Skal teste imårn tidlig! =) Det kiler i magen min..;D
kattungen Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 oi, spennede, da:) Hold oss oppdatert på resulatet! Hmmm, har hatt symptomer, men tror det bare er fordi jeg kjenner etter. Er så sikker på at jeg ikke er gravid (har jo vært det før, og da får jeg liksom følelsen av det) på tross av: kvalme (kan være noe som går og lite søvn) stikking, murring fra EL av og på til nå (kan være TR) humørsvingninger (også TR) Og mangler disse symptomene som jeg har hatt tidligere: Hjertebank, utflod, ømme bryster. Jeg skal ikke teste, bare vente på TR. Sier masse lykke til til dere andre og hååååper det klaffer for dere, for en julepresent det ville blitt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå