Gå til innhold

brystvorter og amming...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har det så veldig mye å si hvordan brystvortene er? -om de er flate eller utstikkende ?? mine stikker liksom ikke ut før de har blitt pumpet på..-vil det ha noe å si med ammingen ? fikk beskjed om å bare rulle brostvorten liksom-men får det liksom ikke til :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint etter hvert! Bare la babyen suge og suge, og så går det seg til!

Skrevet

Hvis du får en unge som vil suge så går det helt sikkert greit..pumping og..men er litt vanskligere hvis de ikke er så villige..iallefall min erfaring

Skrevet

Jeg har hatt litt småvansker med guttene mine den første uken, men så har det gått helt fint! :-)

Skrevet

Fikk også beskjed om at mine brystvorter var litt "flate", og jeg synes det var litt vanskelig med ammingen den første uken. Ikke noe å si på sugevilligheten, så nå er problemet mer at brystvortene er sinnsykt såre!! Nesten så jeg skriker i det babyen får tak! Men, håper ting snart går på "skinner" - er jo en hel uke siden fødselen nå :-) Så lite, men allikevel en helt fjern verden :-)

Skrevet

Tips til deg anonym! Har du prøvd albueskjell til de såre brystvortene dine? Jeg har brukt det etter begge fødslene mine, og det hjelper helt utrolig godt!!! Jordmødrene er også forbauset over virkningen de har sett på de som bruker det! Jeg legger på skjellene, og ammeinnlegg (engangs) utenpå. Da viser ikke skjellene :-) Absolutt verdt et forsøk! Ser mange apotek selger dem nå, men det går fint an å plukke dem selv hvis en har tilgang på dem. Skrubb dem, kokes 5 min, og fil av den skarpe kanten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...