Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Spørsmålet sier seg selv! Hilsen fra en som sliter....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Heisann. Hvor lenge er det siden fødsel og hva sliter du med? Jeg hadde litt problemer med luft etter fødsel. Nå er det 7 mnd siden og veldig sjelden at det plager meg
Regnbuens barn™ . Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg fikk totalruptur grad 4 for snart 4 år siden , har blitt frisk igjen selv om det tok lang tid før alt føltes tilnærmet normalt. Fødte et barn til for 11mnd siden og revnet bare litt, Dette har også blitt bra igjen men må trene bekkenbunnsmuskulatur da.. Tar også lang tid før arrvevet føles greit ut.. føles hardt og stivt ut lenge..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Takk for svar. Det er 4 måneder siden fødsel og jeg sliter med å holde i avføring da jeg må på do. Må skynde meg veldig og hadde nesten et uhell i går. Derfor skrev jeg innlegget. HI
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Jeg vet at dersom dette ikke blir bedre kan du få en operasjon for å fikse det.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Ja, men det er nettopp det jeg ønsker å unngå. Det kan også bli verre etter en ytterlig operasjon... HI
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Jeg fødte for 4,5 mnd siden og revna så mye det gikk ann å revne for å si det slik.....! Jeg merker fortsatt at alt ikke er heeeelt som før, men har ingen plager/ubehag med det. Jeg ble tilbudt operasjon etter 1 år etter fødselen hvis jeg ikke var fornøyd, og ting ikke fungerte som det skulle gjøre.....men det ser det helsigvis ut til at jeg unngår!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Til deg her oppe, hvordan er det med avføring? Er det slik at du må veldig på do når du må? Eller er du ikke plaget med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå