Dollywood Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 gleder meg til alt jeg skal ta fatt på etter jul!:-) men julen kunne jeg vært foruten. har ikke noe familie her så bedt bort bare julaften og nyttårsaften. blir lange trasige dager i julen tror jeg....
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Jepp. Det kan jeg dessverre garantere deg med den innstillingen der. Jeg håper du greier å tenke positivt. Det er mye man kan gjøre i jula selv om man ikke har familie tilstede. Og du er bedt bort de to viktigste dagene. Da er du heldig. Det blir sikkert koselig. Sjekk litt på nettet da, åpningstider til lekeland, badeland, museer, kirker, konserter, fester you name it. Masse å finne på. Lykke til og beste ønsker om ei riktig god jul!
nickoline og supermann Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Hmmmm man har det slik man tar det, eller noe i den duren. Er du negativt innstilt får du en trasig jul. Er det virkelig ikke noe du kan finne på i jula. Må det være familieselskap??? Jobber i helsevesenet og mange som skulle være alene julaften i år. Tenkte at de sikkert var lei seg, men det var de ikke i det hele tatt. Noen skulle møtes å drikke kaffe litt senere. Andre ville ikke det heller.......og det er helt oppegående damer, men har familie langt vekk og orker ikke reisen. God jul!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Eg skal være mye alene med ungene i jule eg, men gud som me skal kosa oss. :-D Har kjøpt inn god mat, og har planer stort sett for kvar dag. Me skal gå tur i skogen og ha med mat, gå og se pepperkakebyen, mate fuglene osv. Selvfølgelig hadde det vært kjekt med masse selskap, men er ikkje eit must. Eg har fri, og skal kosa meg ungene. Kveldene skal eg tilbringa aleina, med gode filmer, gode bøker, knask og restemat....
Pixie Power Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Julen blir akkurat så fin som DU gjør den til, ut fra de forutsetningene du har. Problemet med for mye fokus på, og for store, forventninger og ambisjoner kan gjøre det lett å glemme å leve i nået og faktisk glede seg over det som er. For du trenger helt sikkert ikke lete så lenge for å finne et par ting å glede deg over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå