Gå til innhold

hvor mange timer per dag ser barna deres på tv i helger/fridager?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for mye....Opp i 3-4 timer de verste dagene...Oftest ca 1,5-2 med barne-tv morgen og kveld

Skrevet

Stort sett ikke i det hele tatt på hverdagene; rundt tre timer totalt i helga - i hvert fall om man inkluderer dvd-titting.

Skrevet

En halvtime på hverdagene (barne-tv) de fleste dagene. Det hender titt og ofte at vi holder på med noe annet, og da hopper vi over det.

I helgene blir det litt mer - kanskje 1-2 timer på lørdag og like mye på søndag.

Skrevet

I hverdagene er det stortsett barne-tv, i helgene ca 1-2 timer pr dag. Men det jeg syns er irriterende og feil er all film seeinga i barnehagen!!!

Skulle tro de som jobber der klarte og aktivisere barna på andre måter enn passiv tv-titting. Er jeg helt på viddene, eller er dere enige?

jeg kommer til å ta det opp,for denne mnd har de sett på film ofte når vi kommer å henter lillegutt, og da er han utrolig vanskelig å ha med å gjøre resten av ettermiddag/kveld.

Skrevet

Her er det nesten aldri på hverdager, og ca 1 time pr dag i helga.

Film i barnehagen er ett stort høydepunkt her i huset og jeg synes ikke det er noe problem.

Men det er jo sikkert fordi jeg er veldig fornøyd med barnehagen til barna mine og har full tiltro til at de absolutt klarer å aktivisere barna uten film, men at de bruker det som ekstra kos!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...