Gå til innhold

Nå har jeg fått nok av katten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har den jaggu begynnt å drite inne igjen. Jeg hater at han gjør det. Han gjorde det der vi bodde før også, har vært ren heldt til nå men nå har den jævlige katten begynnt å drite inne igjen. Jeg er drittlei den urenslige katten, er jo ikke rart jeg ikke vil ha den inne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en som gjorde det og. Eller, han var stueren et år. Så ble han påkjørt, og antagelig skadet. For etter det gjorde den bare fra seg inne! Vi prøvde alle mulige råd, kasse her og der, bytta på kassen hver dag osv, men ikke noe hjalp. Dyrlegen sa at når de først var begynt å gjøre det, så var det ikke mye å gjøre. Og etter å ha prøvd alt, måtte vi til slutt kvitte oss med katten :( Orket ikke å komme hjem til et hus som stinket kattemøkk hver dag.

Skrevet

Jeg er drittlei den katten, jeg tar heller ikke opp møkka, er gravid og vil ikke risikere noe for babyen i magen.Gubben får tar det. Men jeg orker ikke mer av den katten, skjer det en gang til så bli den avlivet. Det skjer gang etter gang, han fikk en sjanse da vi flyttet hit, men nå er den sjansen snart oppbrukt

Skrevet

Kansje du kan gi han til omplassering vettu!

Eneste løsning er vel ikke alltid å avlive dyra?

Skjønner ikke hvorfor folk med sånn innstiling

absolutt skal ha dyr!!!

Og det er større sjanse at barnet i magen din

blir smittet av toxo av mat du spiser!

Mannen din kan vel ta møkka?

Skrevet

Jeg hara ldri bedt om å få katten i huset, var sambo som ønsket seg katt. Og det blir han som skal få ta det opp igjen også, men han er på tomta og bygger nå

Skrevet

Men hva er vitsen med å omplassere enn katt som driter inne da? hvem vil vel ha det??! ikke jeg ihvertfall..

Skrevet

Ingen vil ha dyr som driter inne. Men han får en sjanse til, men fortsetter han med det så vet jeg ikke om jeg orker å gi han flere sjanser. Han sier aldri i fra heller når han skal ut, for han vil helst ikke ut i det hele tatt.

Skrevet

Hva med katte kasse????Hørt om det?

Eller har du det ?

Skrevet

Har brukt kasse til den, men det hjelper ikke

Skrevet

Forbauser meg også at folk skaffer seg dyr når de ikke er enige om det.

Det er en forutsetning hvis det skal går bra..Skjønner ikke hva voksne mennesker tenker med noen ganger!

Men skjønner det ikke er ålreit at katta driter inne.

Men det er sikkert en grunn til det.

Skrevet

Men du får gjøre som du vil..Håper bare dere ikke skaffer dere andre dyr senere da.Hvis det er så lite som skal til at de må tas livet av.

God Jul!

Skrevet

Han får en sjanse til, den ørtene sjansen han har fått siden vi fikk han, han har bestandig gjort inne, prøvd masse for å få han til å slutte, men han fortsetter bare, men han skal få en sjanse til. Jeg har tatt opp etter han nå, hadde gudskjelov desinfeksjonsmiddel her så jeg har fått spritet meg godt etter jeg tok det opp. Jeg kommer nok ikke til å avlive han enda jeg er ganske frustrert og sint på han nå. Har ikke hjerte til å avlive han uannsett så sint jeg er på han.

Skrevet

At katten driter inne er vel ikke en dårlig grunn for avlivning? Tror neppe at den slutter når den først har begynnt... Katten vår var rein, men etter den fikk unger gjorde den fra seg inne hele tiden... driten trakk ned i gulvet, og det ble flekker som ikke gikk bort.... å ha en sånn katt er deprimerendes og uhygienisk! Veterineren anbefalte faktisk avlivning!

Skrevet

Gå i dyre butikken og kjøp x it spray, det funker.

Spør bare i butikken husker ikke helt navnet på sprayen, men det er for katter som tisser eller bæsjer inne.

Skrevet

Er noen som aldri vil avlive noen også da... Jeg er selv glad i dyr, men hadde ikke orket å leve med et dyr som gjorde fra seg inne? Hvis det ikke er eierne det står på da, som at de ikke lufter dyra el gir dem dårlig for, dyra egentlig er syke el, synes jeg fint det går an å avlive en katt fordi den ikke blir renslig.

Æsj nei takk...

Skrevet

Den har mye tid ute om dagen. Mer ute enn inne, får sikkelig med mat og den er ganske så god og rund også.

Skrevet

HALLOOO!!! (bare så du legger merke til innlegget mitt, hihi)

Det går faktisk an å gjøre noe med, trust me, jeg er oppvokst med katter!

Det jeg sier nå, høres kanskje litt ekkelt ut, men noen ganger er det det som må til, altså:

Pus driter inne-så snart du oppdager det, tar du pus bort til driten, dytter snuten nedi (ja, bare så vidt snuten er borti, altså) så går du straks ut på plenen med pus-dytter snuten nedi gresset og slipper pus!

Lover deg, det skal ikke så mange gangene til før pus forstår hvor landet ligger henne!

Og for de som protesterer, det er bedre å gi dette en sjans enn å gå rett til avlivning!

Det er i ikke helt uvanlig med katter som av en eller annen grunn plutselig begynner å gjøre fra seg inne, men det går altså an å få dem stuerene igjen

Lykke til:-)

Skrevet

om du har tenkt å følge gifteringens råd så kan du likesågodt avlive katten!!! fy flate så ignorant og lite opplyst går det neppe ann å være!! dytter du tryne til ungen din nedi møkkableia også kanskje?

tenk å tape så durabelig når det kommer til å oppdra dyr da!!!!

ps: kan være at katten er usikker på området sitt og bæsjer inne. Er ganske vanlig. Feks så driter katter ofte inne når de flytter fra ett sted til et annet... og er ikek så lenge sidne trude mostue skrev om katten sin som gjorde akkurat det samme når han flyttet og begynte igjen når en av hundene flyttet tilbake igjen også.

Skrevet

.. og om du tror du får toxo av å ta en plastpose på hånden og plukke opp kattebæsjen så er du enten dum eller har dårlig hygiene. vasker du deg ikke på hendene etterpå kanskje?

Skrevet

(S)TinkerBelle, jeg presiserte at at man bare skal stikke snuten borti (men visste selvfølgelig at noen ville reagere sånn, da)

Er dyrevenn på min hals jeg, men nå er det en gang slik at en ikke kan snakke katter til rette slik man kan med barn! Katter spiser faktisk ungenes avføring den første tiden!! Mener selvfølgelig IKKE at man skal smøre trynet dems fullt!

Skrevet

som jeg sa, så synes jeg at du har tapt når det kommer til dyreoppdragelse.. all for for fysisk avstraffelse når det kommer til dyr er å tape i mine øyne. samme som når folk slår ungene sine, eller ikke kan komme med en bedre begrunnelse en "fordi jeg sa det" Da har man tapt..og det må være usansynlig flaut...

ellers kan jeg jo fortelle at rottene mine er "stuerene" nok til å gå på sitt eget toalett og de er det iallefall vansikelig å snakke til rette....

Skrevet

Tror du misforstår meg med vilje, men det får bare være! Her i huset blir ikke en flue gjort fortred, men du får tro hva xxxx du vil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...