Gå til innhold

På første forsøk:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

var hos legen idag.

sluttet på p-piller for en måned siden, og fikk ikke mens sist helg.

har vært på en romatinsk to ukers ferie med kjæresten min, så det er klart at alt lå til rette....

tok en test på mandag, men den var negativ.

tok en ny en på onsdag som viste et svaaaakt pluss tegn.

dro til legen idag, og en ny test viste også positivt:)

kan ikke tro det går ann så fort.

hvor lang tid tar det før det går opp for meg at jeg er gravid??

hilsen en i lykkerus.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Det er bare å kose seg med den gode nyheten :-) For meg har det ikke gått opp skikkelig enda, og jeg er 7+3 i dag... men jeg har heller ikke hatt særlige symptomer så langt. Kan hende det blir litt mer virkelig når vi forteller familien det i julen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. For oss klaffet det også på første forsøk. Har gått på p-piller og lignende i 9 år - og har ikke hatt regelmessig mens i det hele tatt. Tok tre tester med noen dagers mellomrom og alle sa gravid. Er ca uke 8 nå, tror jeg. Litt ubestemmelig pga. uregemessigheter.. Lykkerus, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her klaffet det også på første forsøk etter 5 år med p-piller og p-plaster. Klarer ennå ikke å tro at det er sant og er nesten litt redd for å bli glad, i tilfelle det bare er en drøm...:) Hadde regnet med at det ville ta mange mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mitt 3 svangerskap nå..og det er også tredje gang jeg har fått på første forsøk :)

Så det trudde ikke jeg var mulig..er jo 6 år hun minste nå..og jeg har jo blitt eldre..så trudde virkelig jeg måtte ha flere prøveperioder denne gang..pluss nr 3 er med en annen far..

 

Så jeg er visst like fruktbar som før..så jeg sitter igrunn her og ikke føler jeg er gravid hehe..greier knapt å tru det..

 

Men vi er heldig som slipper å slite med å bli gravid da..:) Det skal vi virkelig være glade for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy. Her gikk 1. mann på første forsøk etter 9 år på p-piller og 2. mann på 2 forsøk. I det forrige sv.skapet mitt gikk det vel ikke opp for meg før jeg hadde vært på tidlig ultralyd i uke 12 : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første forsøk her også.

De to første barna mine ble til uten å forsøke engang;)Nr 3 og 4 på første forsøk.

Jeg hadde heller ikke tro på at 4.mann skulle komme så fort, er jo tross alt 33 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...