Gjest Sekretøsa Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Har bytta merke nå, fra cerazette, til Loetta (eller noe sånt) Får sånne småblødninger, men ikke nok til at jeg må bruke ob, og heller ikke alltid truseinlegg, men plustelig så kommer det..også blir det borte. Er det normalt når man bytter merke??
meg & to små vampyrer Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Det kan være normalt. Jeg hadde det sånn i 10 mnd med diverse merker... For noen går dte over etter en 3 mnds tid. Noen må bytte merke. Noen går det aldri over for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå