Gå til innhold

Dere som ikke har lappen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at dere må ta buss til og fra barnehagen hver dag??

Og må dere ta buss videre derfra og til jobb? , eller gåavstand??

 

Ikke hver dag jeg må det.., men blir nok noen dager i uken.. Gruer meg litt til alt busstyret .. hehehe.. Blir det en vanesak etterhvert?? =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har lappen, men går og henter eldste i bhg. Mest fordi det er praktisk når jeg må ha med mini på 3 mnd. BIKKJEKALDT er det! Men det får gå.. tror noen snakka om at jeg skulle få ull-undertøy til jul, så det ser jeg frem til :)

Glad jeg bor sånn til at jeg slipper buss for sånt, men har ei venninde som gjør det, og hun sier at hun er vant til det nå...

Skrevet

Jeg brukte sykkel med tilhenger vår, sommer og høst med min første, da hadde jeg ikke lappen. Det var veldig greit:-)

Skrevet

Sykler, går eller buss her. Håper å få ham inn i en barnehage nærmere oss til høsten, nå er det over 3 km vekk fra oss og bussterminalen osv:

Skrevet

jeg har ikke lappen og jeg går til barnehagen hver dag med jentene..

er ikke så langt da..

 

og når jeg så har gjort det, så går jeg til bussen og tar bussen til jobb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...