Gå til innhold

Kan noen være så snille å se???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på ul idag, og legen kunne ikke se aktivitet - bare et hulrom i livmor. Har tidligere blitt spådd fullgått og greit svangerskap, men nå er jeg skikkelig i tvil her! Noen som ser om det er en spire hos meg? Fødselsdato'n min er 17.04.71.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt, dytt!

Skrevet

Huff.. Det var trist å høre.

Får dessverre ikke opp noe svar. Trenger ikke bety noe negativt. De fleste tror det når jeg ikke får opp noe.

Kanskje noen andre her får opp noe.

Ønsker deg lykke til og en god jul:)

Skrevet

Har fått svar på hcg-prøve, som har gått ned, og nå har jeg begynt å blø. Så da har jeg innfunnet meg med at graviditeten er over!:o/ Svinger veldig mellom å gi opp og ønske en baby til her nå - tidlig å bestemme enda og forsåvidt. Men litt nysgjerrig er jeg - noen som ser ny graviditet innen rimelig tid på meg kanskje??;o) (17.04.71 fremdeles og sambo 22.04.69)

Skrevet

Forstår tristheten din. Har vært igjenom er SA for noen år tilbake. Selv om ting virker ganske langt nede nå så vil det gå oppover. Får opp at du vil bli gravid igjen ganske raskt hvis dere prøver. Får opp februar;)

Skrevet

Oj, februar allerede!?! Det kjentes godt å lese det, så kanskje det betyr at jeg egentlig ønsker å prøve igjen. Åh, hadde jeg bare kunnet hoppe over ventinga i de første 12 ukene!;o) Tusen takk for svar, Mamalari!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...