Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Merket litte granne rosa blod på mandag etter jeg var på do, og fikk komme til sykehuset samme dag. Er 17 uker nå. De så på meg med ul både utvendig og innvendig, og alt så bra ut. Målte livmorhalsen. Lang og fin, ingen tegn til åpning. Fikk være natta over fordi det er langt til sykehuset. Har hatt to SA i uke 14 og 16, derfor jeg er ekstra bekymret. Blødde ikke noe mer enn et par truseinnlegg. Fikk reise hjem igjen på tirsdag. Jeg spurte om hva jeg skulle gjøre hvis jeg begynte å blø igjen. De sa jeg måtte bare ringe så kunne jeg få sjekket det igjen. Fikk ny time 3. juledag. Begynte å blø litt igjen i formiddag etter jeg hadde gjort "det store" på do (samme som skjedde mandag) Men blør ikke mere nå. Så jeg har jo avventet litt da med å kontakte de. Hva ville dere ha gjort? Er jo stengt der på gyn pol nå da, men de har sagt jeg bare kan ringe føden hvis det er noe, uansett på døgnet. Er ganske rolig siden alt så bra ut da jeg var der, og dette er reprise. Litt blod, og så stoppet det. Men vet ikke hva det kan være. Klør i skjeden gjør det. Nesten som jeg lurer på om det er at jeg er sår i skjeden. Noen som vet? Jeg reiser selvfølgelig til sykehuset med en gang hvis det blir noe mere, men grunnen til at jeg avventet litt nå var at det stoppet, + at det er langt til sykehuset. Mye stress for å komme seg dit. To ferger osv. Nesten så jeg føler det er bedre å holde seg i ro da og se.
duracellmamma Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hei:) Jeg har også hatt det samme problemet som deg, men beskjeden jeg fikk etter å ha vært inn og ut av sykehus,ultralyd, også videre var at alt er i orden så lenge jeg ikke fikk veldige magesmerter som kan ligne på spontan abort, jeg hadde svært kraftige blødniger i ca 2 uker men det kan også være at man er i farta hele tiden og at det strekker inni der, så jeg har tatt det litt mer med ro og alt har nesten gitt seg, det har jo kommet litt farget utflod men jeg har ikke bekymret meg så mye siden jeg har kjent litt liv inni der:) men seff jeg skjønner at du er redd, det var jeg også er 16+1 i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå