Gå til innhold

Gravid jula 2007?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 år siden var jeg helt sikker på at jeg skulle være gravid rundt julen 2007 og gledet meg til å si nei til akevitten på julaften og at søstra mi skulle skjønne tegninga og bli vill og gal av glede, he he:) Men... jeg har ikke helt gitt opp håpet om å være gravid neste jul, selv om det til tider ser ganske dystert ut.

Ønsker alle jentene her en riktig god jul! Kos dere med rødvin og akevitt og all slags rar mat som man ikke burde spise om man er gravid (feks rakfisk og rare oster om man liker denslags;). Jeg skal i alle fall kose meg med sambo, familie og gode venner!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe artig at andre har samme tanker som meg... For et par år siden var jeg sikker på at jeg skulle bli gravid sommeren 2007, så for et halvt år siden skulle jeg være gravid i jula 2007, og her sitter jeg da, så langt i fra gravid som mulig... så da tenker jeg nå: NESTE jul... DAAAA er jeg gravid. :)

Den som venter får se :)

GOD JUL!!! :)

Skrevet

Om det kan være en liten trøst,så er det IKKE noe morro å være gravid i Jula!

Ikke kose seg med vin,gløgg,ikke ribbe (for da kan du bare glemme å sove pga halsbrann....)

Skrevet

Satser/håper på å være gravid jula 2008 jeg også..

Skrevet

Hmmm der sa du noe ;) men det er vel ikke kult å gå gravid på sommern heller.. har jeg hørt rykter om :) Jeg ofrere heller ribbe, vin og julegløgg fremfor å gå med tung mage på sommern :) tror jeg.. Men egentlig er jeg vel bare glad til om jeg blir gravid, så det spiller igrunn ingen rolle :D

Skrevet

Jeg tenker mest på at jeg ikke har så veldig lyst å måtte reise på sykehuset når det kan være minus grader.. jeg HATER kulde... men som med deg så gir jeg egentlig blanke når jeg blir gravid, bare jeg blir det!! hehe

Skrevet

Søstra mi gikk høygravid en sommer hvor det var ekstremt varmt (fødte i august). Tror hun kan skrive under på at det ikke var særlig gøy. Hun la på seg hele 30 kg i svangerskapet og var stor og tung.

Men som du sier så er jeg også bare glad til om sambo gir meg grønt lys. Trenger ikke be meg to ganger :-)

Dessuten har vi varmepumpe med aircondition her vi bor, så jeg hadde nok overlevd en varm sommer som høygravid. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...