Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Så nå sitter jeg bare å venter på at det skal skje noe.. Hadde termin i går, og ble strippet i går kveld av jm på kk.. Men har lest litt rundt om den berømte proppen.. Og det varierer jo i alt fra timer til dager før det har skjedd noe. Håper virkelig at det er timer for min del, for jeg vil IKKE være på sh på julaften ((( Det er mitt største mareritt.. Noen som kan fortelle meg at det er håp om at noe skal skje før julaften? hehe...
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hmmm.. Har litt vanskelig med å tro at jeg er den eneste som har født her inne før Forrige gang merket jeg ikke noe til slimproppen.. Riene begynte bare plutselig.. Ingen som vil dele litt positive erfaringer med at det gikk fort etter at slimproppen forsvant? Snille dere
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 De sier at når slimproppen går hos flergangsfødende starter fødselen innen 48 timer Lykke til!!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Nå stoler jeg på deg altså Om det ikke skjer noe nå i helgen blir jeg skuffet ) Har bare ikke lyst å tilbringe julaften på sykehuset ((((
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Det skjønner jeg veldig godt. På min nr 2 og nr 4 gikk proppen. Med nr 2 tok det 24 timer før fødselen startet. Med nr 4 tok det 36 timer før fødselen startet. Krysser fingrene for deg
1982jente Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Hvordan var det å blir strippet?? Jeg skal til jm 27, og da snakket hun om og kanksje gå inn å bøyetøye litt... Kan jeg da forvente at noe kommer til å skje etterpå?
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Det var jævli vondt Hun sa jeg hadde 2cm åpning.. Røsket godt oppi greiene.. Hun gjorde det ca kvart på ett natt til i dag, og ca halv tre gikk proppen. Men sitter no her ennå da.. og venter på at enten vannet skal gå eller riene skal komme Du over der som proppen gikk på nr 2 og 4, gikk vannet først eller begynte du med rier??
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Vannet gikk ikke det ble tatt senere på sykehuset. Så det startet med rier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå