Gå til innhold

Slimproppen har "gått" :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå sitter jeg bare å venter på at det skal skje noe.. Hadde termin i går, og ble strippet i går kveld av jm på kk..

Men har lest litt rundt om den berømte proppen.. Og det varierer jo i alt fra timer til dager før det har skjedd noe.

Håper virkelig at det er timer for min del, for jeg vil IKKE være på sh på julaften :(((( Det er mitt største mareritt.. Noen som kan fortelle meg at det er håp om at noe skal skje før julaften? hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. Har litt vanskelig med å tro at jeg er den eneste som har født her inne før :P Forrige gang merket jeg ikke noe til slimproppen.. Riene begynte bare plutselig..

Ingen som vil dele litt positive erfaringer med at det gikk fort etter at slimproppen forsvant? Snille dere :)

Skrevet

De sier at når slimproppen går hos flergangsfødende starter fødselen innen 48 timer

Lykke til!!

Skrevet

Nå stoler jeg på deg altså ;) Om det ikke skjer noe nå i helgen blir jeg skuffet :o) Har bare ikke lyst å tilbringe julaften på sykehuset :(((((

Skrevet

Det skjønner jeg veldig godt.

På min nr 2 og nr 4 gikk proppen.

Med nr 2 tok det 24 timer før fødselen startet.

Med nr 4 tok det 36 timer før fødselen startet.

Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Hvordan var det å blir strippet??

Jeg skal til jm 27, og da snakket hun om og kanksje gå inn å bøyetøye litt...

Kan jeg da forvente at noe kommer til å skje etterpå?

Skrevet

Det var jævli vondt :( Hun sa jeg hadde 2cm åpning.. Røsket godt oppi greiene.. Hun gjorde det ca kvart på ett natt til i dag, og ca halv tre gikk proppen. Men sitter no her ennå da.. og venter på at enten vannet skal gå eller riene skal komme ;)

Du over der som proppen gikk på nr 2 og 4, gikk vannet først eller begynte du med rier?? :)

Skrevet

Vannet gikk ikke det ble tatt senere på sykehuset.

Så det startet med rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...