Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Trenger litt hjelp! Har hatt litt problemer med smerter etc. Men i går sa gubben at han kjente noe inni meg når vi hadde sex. Det må da være spiralen tenker jeg. Betyr dette at den har falt ned, eller er det normalt å kjenne den for mannen når man har sex?
Finnmarkspia Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hei:) Det kan være at spiralen har falt litt ned,eller er det trådene han kjenner de er litt stive i begynnelsen....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 jeg hadde også en del smerter i førsten nå jeg hadde satt inn hormonspiralen,og kjæresten min kunne kjenne noe når vi hadde sex..men det han kjente var bare tråden for nå merker han ikke noe lenger(siden den har blitt mykere) har heller ikke smerter lenger... har du vondt leeenge bør du dra til legen å undersøke om du har fått en infeksjon..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Har den falt ned kjenner man litt stikking når man går,det gjorde jeg ihverfall. Sambo klagde også på at han kjente den,trodde også at det var trådene men hos meg hadde den falt ned da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå