Ildfluå Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Vi blir 10 stk på julaften. Dekker med rød duk og det serviset vi har. Er det noen som har noen tips om hva som kunne vært fint å pynte litt ekstra med?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 jeg er veldig glad i å bruke små nisser innimellom, eller rødnisser (hadeland) det bruker jeg. ellers kan du jo hente noen blader i naturen og legge på bordet- eller kjøpe girlander i ulike farger på mange butikker. og masse lys, gjerne duftlys....
mine små alver... Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg brukte noen grener fra juletreet i fjor,noen perlekjeder(julepynt altså)og små nisser og så laget jeg te-lys av appelsiner. bare skjær ut plass til lyset på toppen av appelsinen,det ble kjempefint:)
fjollefrua Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 anbefaler lav bordpynt så man slipper å se rundt store lysestaker etc... Gjøp glassperler på hobbybutikken og evt noe med sølv. Jeg har noen sånne sølv stjerner (ca 3cm i diameter) som egentlig skal henge på juletreet.(kjøpt på IKEA) klipp av snoren og du har kul julepynt... passer vedlig godt til rødt hvis du ikke har masse farger i serviset ditt da... gjør det enkelt... Ellers er sånne bittesmå halmbukker til juletreet også fint. klipp av snoren så setter du de bare stående rundt omkring på bordet... Ser litt hjemmelaget ut og koster ikke all verden på ikea eller plantasjen.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Her pynter jeg med rød duk på bordet... Så har jeg dekktallerkner av gull, med hvit servise. så har jeg servietter som er røde å gull... Så pynter jeg med telysestaker jeg nettopp har kjøpt, som jeg har gullsand i.... knall fint.... så har jeg kjøpt nye fin glass å har hardangerbestikk ) Gleder meg te å pynte bordet på julaften ja ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå