Isilra Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Noen som vet om noen som tegner tatoveringer på bestilling? Sier hva man ønsker, og at personen prøver å lage et utkast eller flere? Eventuelt noen hobby-tatoverings-tegnere her som vil hjelpe meg?
Arb.ledig husmor Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Vet at noen i Kr.sand gjorde det for min sambo... Men husker ikke hva de het...
Isilra Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2007 Ok Vet du om det er dyrt? Noen som vet ca pris på tatovering? Vet ikke hva kriteriene for prisen pleier å følge, men si en svart tatovering fra albuen og ned til håndleddet?
Isilra Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2007 jeg leste denne artikkelen: http://www.tatoveringsguiden.com/tatoveringer/finn-tatovering.php hvor de skryter såå mye av chopper tattoo siden, så derfor registrerte vi oss der og BETALTE 19$. Det var tull! Er jo bare for å få tilgang til forskjellige tatoveringer som finnes - ikke noe personlig preg. Ser ikke noe sted å modifisere heller, som det står om på den siden. Om en ikke skal laste ned bilde og modifisere selv i photoshop ellernoe da. Bortkasta penger
pøber´n & je Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Min ble tegnet etter en mobillogo. Tatovøren gikk og kjøpte se og hør, og VG, før han fant ut den vi ville ha. Betalte ikke noe ekstra
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Det koster ingenting, men du får ikke med deg tegningen ettersom de vil at du får den tatovert på hos dem.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Mannen min er tatovør. De tegner etter ønske, men du får det ikke med deg så de kan risikere at du tar med deres idé til et annet studio. Tid er jo som kjent penger. Prisen varierer, som regel er det timepris som gjelder. Minsteprisen er vel rundt 1200,- vil jeg tro.
Isilra Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. desember 2007 Det er såpass dyrt, ja! Men så flott at de lager etter ønske gratis da
Monajenten Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Her i Bergen er minsteprisen for tatoveringer 650,- de fleste steder. De tegner også gratis. Jeg bare kom inn og sa hva jeg ville ha, og han tegnet sånn at jeg fikk det som jeg ønsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå