Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen som tegner tatoveringer på bestilling? Sier hva man ønsker, og at personen prøver å lage et utkast eller flere?

Eventuelt noen hobby-tatoverings-tegnere her som vil hjelpe meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at noen i Kr.sand gjorde det for min sambo... Men husker ikke hva de het...

Skrevet

Ok :) Vet du om det er dyrt?

Noen som vet ca pris på tatovering? Vet ikke hva kriteriene for prisen pleier å følge, men si en svart tatovering fra albuen og ned til håndleddet?

Skrevet

jeg leste denne artikkelen:

http://www.tatoveringsguiden.com/tatoveringer/finn-tatovering.php

hvor de skryter såå mye av chopper tattoo siden, så derfor registrerte vi oss der og BETALTE 19$. Det var tull! Er jo bare for å få tilgang til forskjellige tatoveringer som finnes - ikke noe personlig preg. Ser ikke noe sted å modifisere heller, som det står om på den siden. Om en ikke skal laste ned bilde og modifisere selv i photoshop ellernoe da. Bortkasta penger

Skrevet

Min ble tegnet etter en mobillogo.

Tatovøren gikk og kjøpte se og hør, og VG, før han fant ut den vi ville ha.

Betalte ikke noe ekstra

Skrevet

Det koster ingenting, men du får ikke med deg tegningen ettersom de vil at du får den tatovert på hos dem.

Skrevet

Mannen min er tatovør. De tegner etter ønske, men du får det ikke med deg så de kan risikere at du tar med deres idé til et annet studio. Tid er jo som kjent penger.

Prisen varierer, som regel er det timepris som gjelder. Minsteprisen er vel rundt 1200,- vil jeg tro.

Skrevet

Det er såpass dyrt, ja!

Men så flott at de lager etter ønske gratis da :)

Skrevet

Her i Bergen er minsteprisen for tatoveringer 650,- de fleste steder. De tegner også gratis. Jeg bare kom inn og sa hva jeg ville ha, og han tegnet sånn at jeg fikk det som jeg ønsket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...