Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vondt skal det være for at det regnes som rier da, og ikke kynnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente skikkelig forskjell ihverfall..Kynnere skal vel ikke være så veldig vonde heller..Fikk noen rier igår..Og da skjønte jeg at det var rier..Men jeg fikk mest vondt i ryggen da..

Skrevet

Oida... Rier skal jo ikke gjøre så veldig vondt i starten har jeg hørt, Kjenner du at det presser nedover? Er riene regelmessige? Det spurte jormor meg om da jeg ringte i hvertfall...

Jeg hadde ringt å forklart meg for dem på føden. Har jo vært der en gang før jeg. :) De er veldig hyggelige. Selv om det ikke er rier får du sikkert komme på en skjekk. Bedre med en skjekk for mye enn en for lite. Så ingen blir "sur" eller noe om det er falsk alarm. Det sa jordmor til meg i hvertfall.

Lykke til! :)

Skrevet

Våkna i natt med kraftige menssmerter i rygg og mage og magen var stein hard. Var såpass så jeg ikke fikk sove ihvertfall. Var oppe noen timer, da ga det seg litt. La meg til å sove litt på formiddagen, og voknet igjenn med samme smerter. Har ikke ringt for jeg tenkte - det er jo ikke sikkert det er rier, også gikk det liksom over litt da selvom jeg har kjennt denne murringen i hele dag. Mamma har hatt så og si smertefrie fødsler sa hun til meg, så det er jo ikke sikkert jeg får sånn j... vondt jeg heller. Hun sa hun ikke visste hvordan det var å ha ordentlige rier hun...

Men det første jeg tenkte når jeg våkna i natt var: "nå er fødselen i gang!"

Dette ble visst litt rotete:)

Så nå har jeg da pakka bagen da, så er den klar:)

Skrevet

Ring på føden...det hadde i hvertfall jeg gjort. Det er vel ennå en stund til termin?

Skrevet

Har termin 16 januar, så de prøver ikke stoppe noe hvis det skulle skje nå.

Skrevet

Oioioi....in that case! Lykke til! :) Hold oss oppdatert om du orker om det skulle bli fødsel nå! :)

Skrevet

Ja skal gjøre det:) men det har gitt seg, så er jo ikke sikkert det skjer så snart da. Håper jo egentlig han ikke kommer før i januar, selvom jeg begynner å bli litt utolmodig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...