Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Eller lat og lat, jeg har ryddet hus og styret i mange timer, og siden gubbesnusken er på jobb må jeg gå, i -12 og hente vesla i barnehagen Som har bedt oss ta med ALT hjem derfra. *dritt* Så jeg har rindt oldefaren til vesle som kommer og henter først meg og så kjører vi i barnehagen og henter lykketrollet:) Deeeilig. Snille oldefaren. Og oldemor, vel hun skal for første gang i sitt voksne liv få komme til dekket bord til jul, så hun har tatt klesvask og sånn for meg som takk. Enda deiligere å slippe! *ippi* Så til snille gamleinger, tusen takk.
LivetErEnLek Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Ja, takk og lov for besteforeldre/oldeforeldre :-)) Aner ikke hvordan vi skulle ha klart oss uten her i huset. Hvis noe skjærer seg ved feks sykdom og lingnende eller vi rett og slett trenger hjelp pga dårlig planlegging så stiller de ALLTID opp.
hit og dit Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Nyyyyyt det. Me har desverre ikkje besteforeldre i nærheten, og tanta som er nabo er veldig travel. Me savner veldig besteforeldrene heime. Heldigvis har me ein veldig snill nabo, som elsker å passe Tuva, men det blir ikkje til at me spør så ofte, for me er redd for å misbruke "snillheten".
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Mine skifter ikke bleier de da, så de passer veldig lite, men det viktigste er at de forguder den vesle snuppa. Med hennes besteforeldre på farssiden utenlands og min far over en time unna så er det jo ikke mange andre å ta av i hverdagen for sånn "besteforeldrekos"
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Slapp og hente mini i barnehgaen i dag selv.. Er vel -10_15 grader her.. Men pappa kom og hentet meg også kjørte vi sammen og hentet han... Deeeilig og slippe buss.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå