Gå til innhold

Flere som er redde for å ikke komme hjem til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, dette ser ikke bra ut.. Vi skal nordover i morra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk orker å drasse med seg unger og pakker for å komme "hjem til jul" - som regel "hjem" til foreldre/svigerforeldre. Hva med å rett og slett skape egne tradisjoner hjemme hos seg selv der man faktisk bor?

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hvorfor folk orker det stresset!!! Det er koselig å skape egne tradisjoner, men når man bor borte fra familie og venner, så er det kjempestas!!! å komme hjem igjen, selvom det er med mann og barn...

Skrevet

"bor borte fra familie og venner"

Man bor vel sammen med sin egen familie og sannsynligvis nært sine daglige venner? Kunne ikke tenkt meg å drasse med meg familien min 90 mil hjem til faren min, til et sted jeg selv ikke har bodd på siden slutten av tenårene. "Hjemme" er huset mitt i byen min - der skal det feires jul!

Skrevet

Skjønner poenget, men jeg synes det er litt spesielt med de gamle vennene, som har kjent meg siden vi begynte å gå... Skal feire jul i eget hus i år for første gang, og synes det blir veldig rart.. Men vi får slå sammen det beste av våre tradisjoner og finne på noen egne, så skal det nok bli jul i år også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...