Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Huff, dette ser ikke bra ut.. Vi skal nordover i morra..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Skjønner ikke hvorfor folk orker å drasse med seg unger og pakker for å komme "hjem til jul" - som regel "hjem" til foreldre/svigerforeldre. Hva med å rett og slett skape egne tradisjoner hjemme hos seg selv der man faktisk bor?
Mikkemafian Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg skjønner veldig godt hvorfor folk orker det stresset!!! Det er koselig å skape egne tradisjoner, men når man bor borte fra familie og venner, så er det kjempestas!!! å komme hjem igjen, selvom det er med mann og barn...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 "bor borte fra familie og venner" Man bor vel sammen med sin egen familie og sannsynligvis nært sine daglige venner? Kunne ikke tenkt meg å drasse med meg familien min 90 mil hjem til faren min, til et sted jeg selv ikke har bodd på siden slutten av tenårene. "Hjemme" er huset mitt i byen min - der skal det feires jul!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Skjønner poenget, men jeg synes det er litt spesielt med de gamle vennene, som har kjent meg siden vi begynte å gå... Skal feire jul i eget hus i år for første gang, og synes det blir veldig rart.. Men vi får slå sammen det beste av våre tradisjoner og finne på noen egne, så skal det nok bli jul i år også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå