Babyfacepsycho Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 http://www.receptbankenskokbok.se/omvandla_g_dl.php
aanonym Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Jeg vet ikke. Om du driver å baker julekaker er det lurt å brukt vekt i stedet for litermål, det gir ofte et ganske unøyaktig resultat. Og julekaker er ren kjemi, det!
lifa og Eline Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 du får regne ut. det går 100 gram hvetemel på i dl. fortsatt etter mitt litermål fra hammar Sarvis
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2007 Har ikke vekt jeg... en ekte husmor burde egentlig hatt det, men men - jeg har kenwood master da he he!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå