Gå til innhold

Ruger på et gullegg!!!! :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad idag! Trodde dette ikke skulle gå så bra, hjertet mitt hoppet nesten ut av kroppen min før jeg skulle sette det inn. Det var et perfekt 4-delt egg som var at topp kvalitet, det var sjelden de så så bra egg av den karakteren, fikk jo helt sjokk! Og fikk 2 på frys!!!!! 1 forsøk fikk vi kun 2-delte egg og 2 forsøk ingen befruktning, så dette forsøket ble helt sjokk!!!

 

 

Er så glad nå at jeg har bare lyst til å hoppe i taket! Nå får jeg krysse alt jeg har av armer og bein å håpe gullegget sitter denne gangen :-)

 

God Jul dere! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig gøy :)

 

Gratulerer kjempe masse :)

Skrevet

Gratulerer med gullegget... kos deg i julen.. god jul

Skrevet

Lykke til & gooooooood jul!

 

:-)

Skrevet

Da er det bare å forberede seg på 8,5 mnd med kvalme,hodepine og sjåfør tilstand...hehe.Men det har du vel ikke noe mot:-)

Masse lykke til!vær flink ruger da!!

Skrevet

Gratulerer med gullegget :o)

 

Lykke til med rugingen! Ha en riktig god jul!

 

 

Skrevet

Da er det bare å håpe og håpe. Lykke til!

Skrevet

Håller tummarna för att det ska lyckes denne gången.

God jul og lycke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...