Gå til innhold

Da blir det søsken like vel :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så fram og tilbake om jeg vil ha flere barn enn ett. Vurdert alle mulige grunner for og i mot før jeg til slutt gikk med på å prøve. Nå er jeg gravid igjen, og kjenner at jeg gleder meg veldig, selv om jeg vet det blir tøffere med to. Da er det ingen vei tilbake, og jeg tror det her blir bra jeg :-). Blir fint med søsken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såååå mye!!!

Ønsker deg lykke, lykke til i svangerskapet, fødselen, barseltiden og tiden etterpå =)

Kos dere!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren. Blir sikkert stas med søsken.

Selv venter vi en lillebror her i huset den 17 mai 2008.

Skrevet

Gratulerer...

 

jeg var selv enebarn i 13 år og når jeg fikk beskjed om at jeg skulle få søsken syntes jeg det var grusomt.. og råteit.. hadde det jo utmerket som enebarn.

Men da broren min kom og jeg fikk oppleve det å være to på tross av stor aldersforskjell har det gjordt at jeg alltid har visst at jeg ikke ønsker enebarn.

 

Men jeg fikk dem litt tettere enn mine foreldre da. Her er det litt over 2 år mellom.

De første mnd'ene har vært litt slitsomme ja, men jeg angrer ikke, og når jeg ser hvor opptatt den minste er av den største og at den største har begynt å godta den lille og vil dele tingene sine og kose med han. Ja det smelter virkelig et mammahjerte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...