Tredjemann på vei :D Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Vi slapp ikke unna vi heller... Lillemann kasta opp to ganger på søndag, men var i fin form ellers. Trodde vi voksne hadde sluppet unna da vi ennå ikke var blitt syke tirsdag kveld, men neida... Jeg spydde to ganger igår, men begynner heldigvis bli litt bedre nå. Samboern ligger på sofaen og sover, så jeg tror han holder på å bli dårlig nå... Håper virkelig det går fort over, for vi har ennå ikke kjøpt verken juletre eller mat til 1. og 2.juledag!!! Og jeg har ikke lappen, pluss at jeg er så kvalm og svimmel fra før at jeg ikke greier så mye som en rask tur innom butikken... Flere som ennå ikke har kjøpt juletre eller? Redd det bare er de styggeste igjen når vi skal kjøpe... Finner sikkert ingen fin ribbe på butikken heller... Hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå