Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg håper Bjørn Johan vinner, men tror det blir Glenn. Hva tror dere?
Willy Wonka Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Heiet på Åste...så siden hun er ute så bryr jeg meg ikke...hehe
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 håper virkelig glenn vinner, men syntes ikke kim rune skulle gått ut jeg!!
oblix Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 jeg håper på bjørn johan, men tror kanskje det blir glenn, han er litt mere rutinert kanskje.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Jeg håper på Glenn, men "frykter" det blir Bjørn Johan... Heia Glenn!! Ikke så lenge igjen nå
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 Glenn. Selv om jeg håper det blir Bjørn Johan!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå