Gå til innhold

Tverrleie? (samme som 3.trim.)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ultralyd på onsdag og da fikk jeg vite at babyen ligger på tvers etter å ha ligget i hodeleie siden uke 24 (er nå i uke 34)... Noen som har erfaring med tevrrleie? Det virket på gynekologen på fødeavd. som at det ikke var så vanlig at de plutselig snudde seg når de hadde ligget i hodeleie så lenge... Så vidt jeg har forstått så fører tverrleie til keisersnitt, men er det noen som vet når den beslutningen eventuelt må tas? Litt småbekymret her nå... Får legge til at vending ikke er aktuelt på grunn av morkakas beliggenhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for svar, men jeg har allerede lest sånn omtrent alt av informasjon jeg har kommet over...Allikevel; det som står i faglitteraturen kan i mange tilfeller avvike fra det som faktisk skjer. Det er derfor jeg lurer på om det er noen som har opplevd det selv, som kan dele noen erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...