mor.monsen Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg skulle egentlig vært ferdig med julevasken nå.. men jeg har vært syk siden lørdag. I dag føler jeg med bedre å burde vaske.. men jeg har ingen "vaskeånd" over meg.. Det er så kjedelig å vaske..... jeg vil mye heller bake!
Labambie Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hehe! Slår meg på denne jeg.. Vil helst bare sitte i sofaen, pleie bekkenløsningen min med potetgull og sove..
Tredjemann på vei :D Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Burde vel kommet igang her vi også, både med vasking og innkjøp... Ikke kjøpt verken juletre eller mat til romjula enda! All bakingen er heldigvis unnagjort. Unnskyldningen vår er den forbanna spysjuken som sprer seg over hele Trondheim i disse dager...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Jeg ble ferdig med julevasken for en stund siden, men jeg ser jeg må ha en kjapp vask til før julaften:-) Går i samme fella hvert år! Vasker ned alt mulig, så når dagene nermer seg ser det ut som det gjorde før jeg begynte;-)
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 slenger meg på her... har tappai bøtta til og med, men blir så sliten av denne kvalmen... så her er det litt husarbeid, så en runde med oppkast... og slik fortsetter det... har klart å pise et eple i dag... og ligger bare her stille i håp om at det skal sitte i magen...
mor.monsen Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2007 Kjenner at jeg er veldig glad jeg ikke har fått spysjuka... holder med tett hode...og sår hals. Har også tappa bøtta...tørka litt i en vinduskarm. Har bytta på senga da.. ting tar tid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå