3barnsmamma Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Noen som har prøvd Tradisjonell 100% Noni Juice??? Det skal hvist hjelpe mot det ene og det andre,men må si jeg er litt skeptisk da,er jo så mye rart som blir solgt,men som bare er humbug..... Har jo lyst å prøve,er bare så trett og energiløs om dagene,ser på jula som ett stort ork akkurat nå PS:Jeg er ikke gravid,å jeg vetike om gravide kan ta noni juicen! Så er det sagt,siden dette er barnimagen forum
Babyønske �� Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hva mener du med tradisjonell noni juice? Det er mange typer på markedet. Jeg har best kjennskap til Tahitian Noni Juice, den selges kun gjennom MLM. Den har jeg brukt i flere perioder, den er ikke noe mirakelkur, men noe merket jeg ble bedre. Bla økt energi som du nevner. Men den virker ikke umiddelbart, du må regne med å bruke den minst 6 uker for å merke noe effekt. Mange vil sikkert, som du også nevner, påstå at det bare er humbug. Og si at du like gjerne kan ta vitaminer. Men jeg har ikke merket like god virkning av vitaminer som jeg gjorde med Noni-Juicen, så noe har den ved seg. Så bare prøv den du hvis du syns du har råda til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå