Gå til innhold

Angelsound, farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen risiko med å bruke Angelsound eller er det ikke? Er jo veldig billig da, men ce merket, men jeg er litt skeptisk. Leser en del om at det ikke er så bra, og en del om at det ikke er farlig... Kjæresten min har kjøpt en på nettet. Hadde ikke hjerte til å si at jeg ikke ville prøve. Har prøvd den en gang. Er 17 uker i dag. Var jo litt fint å høre, men trenger ikke høre mer for min del da. Vil gjerne høre om noen her som har brukt, og at det ikke har vært noen fare med det. Min virket forresten bra da. Ser det er noen som synes det ikke virker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ufarlig. Sender ikke ut noen stråler av noe som helst slag. Den bare forsterker lyden av det du har fra før av. Likt som stetoskop kan du si! Men du kommer til å bli skuffa, angelsound funker ikke. Mange her som har den,men foreløpig ikke har hørt noe. Er ikke som en doppler hos legen. Du kan like gjerne bestille deg et stetoskop..

Jeg er 33 uker,og kjøpte angelsound da jeg var 25 uker. Har hørt hjerte til vesle 1 gang! EN gang! Jeg er så skuffa,og skal kaste den...

Skrevet

samme her, den er elendig, men ikke farlig. hørte så vidt noe svosj laaaaaaaaaaaaaangt i det fjerne, enda jeg klemte den hardt ned mot magen... suger big time!

men den er ikke farlig nei.

Skrevet

Godt å høre at den ikke er farlig å bruke da. Har faktisk hørt hjertet til den lille. Men måtte lete leeenge. Hadde babyolje på. Leste at det var noen som hadde god erfaring med det. Har bare brukt den en gang da. Kan jo hende at den ikke virker noe særlig hvis jeg skal prøve den igjen. Kanskje bare best å la det være. Kan jo bli redd hvis jeg ikke hører noe.

Skrevet

Kan nok hende det var ditt eget hjerteslag du fant.. Det plukker den lille dritten opp... Den svosjinga man hører er lyden av egne fingre.. Fy for en møkkting

Skrevet

Hmh, kanskje det? Har vært en gang hos jordmor og hørt på hjertet. Syntes faktisk at når jeg hørte på det selv så var det saktere. Men sambo mente det måtte være bebis. Ja, ja, ikke vet jeg.

Skrevet

Angelsound fungerer IKKE uten babyolje eller gel!!!! Så til dere som ikke har hørt noe enda... PRØV :)

Skrevet

selv har eg babywatcher den er mye dyrere, men den virker! alletiders!! er kjempe fornøyd :) kan høre hjertelyden te småen når det måtte passe, hører også lyder når småen beveger seg .. men gel må en ha for å lede lyden eller bølgene som lager lyden..

Skrevet

Angelsound SKAL IKKE BRUKES MED OLJE! Det står på pakka..

Men jeg har prøvd jeg og. Funka ikke noe bedre av den grunn.

Skrevet

HVorfor ikke olje? Er det farlig ? Blir jo kjempe redd nå. Stod i bruksanvisningen at man kunne bruke gel, olje eller vann. Hadde ikke gel, men hadde babyolje.

Skrevet

Står på pakka at det SKAL brukes olje eller gel! Er nødt til å ha det for å høre noe.. Hører alt som foregår jeg, like sterkt som hos jordmor..men da er jeg helt nødt til å bruke olje! Hører ikke en dritt hvis ikke, funker dødsbra på meg så synes dere som ikke hører noe burde prøve igjen. Men bruker ikke babyolje men den jordnøttoljen, synes den gjør at det glir bedre enn babyoil så kanskje den er lettere å høre med..

Skrevet

Syns den funker helt fint jeg, ikke hatt noe problem med å høre hjerteslagene. Og ja, den fanger opp din egen puls (som noen her velger å kalle hjerteslag), men det gjør da jordmor sin doppler også det. Og har du en gang hørt hjerteslagene til den lille, er det da ingen problemer å høre forskjell på pulsen din og babyens hjerteslag!

Skrevet

Jeg har også angelsound og min fungerer helt fint den også...Hører både min egen og babyens veldig tydelig=)=)Angrer ikke på kjøpet her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...