Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Samboeren klaget for noen mndr siden over at han klødde rett over rumpehullet.. om jeg kunne se om jeg såg noe.. for han følte det var noe merkelig.. hihi:D så han skrææva og jeg kikket.. og joda.. der såg jeg ikke bare ett ekstra hull.. men liksom to små... før rumpehullet... noe sånn som o--------o------- O om dere skjønner.. to små hull med en liten avstand mellom hverandre, før man kommer til rumpehullet.. hihi. Og når jeg fikk min lille datter, kommenterte en av sykepleierne at jenta hadde et ekstra lite hull bak der.. Det eneste jeg kom på å spørre om i farten var om dette "gjorde noe", var det farlig liksom? Og jeg fikk til svar at det var ingenting farlig. Men hvor vanlig er dette..? og hvorfor et ekstra hull?? :D samboeren har da klaget over at det har klødd og vært rart bakom der.. høres nå ut som om han plages litt med desse hullene da..... hihi.. Noen som kan hjelpe meg?? :D
Moi 32 Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Det høres ut som noe som kalles fistel. En lege må titte på dette for å se om det er harmløse hull eller om de kan være farlige(f.eks om de er i forbindelse med endetarmen el). Anb time hos fastlegen med en gang!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 En venninne av meg har en gutt med det samme "problemet". Ble undersokt av lege for aa undersoeke om det gikk helt inn til innvoller men det var et helt harmloest hull.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2007 det tror jeg kansje dette også er. for det er ikke et hull som går laangt innover.. heller et lite søkk liksom.. men kan gjerne ta en legetime.. bare for å sjekke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå